Przejdź do treści
Uwaga! została włączona wersja kontrastowa
Człowiek  To się liczy

Znajdź studia dla siebie

Trwa wyszukiwanie kierunków...

Rekrutacja online

Oferujemy studia I, II stopnia oraz jednolite magisterskie. Posiadamy bogatą ofertę studiów podyplomowych dla nauczycieli, prawników, specjalistów administracji oraz managerów. U nas możesz zamówić szkolenie „szyte na miarę”.

Kierunki studiów

Wybierz studia spośród 11 kierunków i niemal 30 specjalności w formule standardowej, „krótsze studia” lub „Dwa dyplomy – jednoCzesne”. Oferujemy studia zarówno dzienne jak i zaoczne.

Aktualności

20/06/2024

XXX Jubileuszowe Tatrzańskie Sympozjum Naukowe „Edukacja jutra” w Zakopanem

Tatrzańskie Sympozjum Naukowe to jedna z kluczowych inicjatyw Akadmii Humanitas, która mocno wpisała się w tradycję naszej Uczelni. W tym roku spotkaliśmy się w Zakopanem już po raz trzydziesty. Jubileuszowa edycja zgromadziła wielu znamienitych gości, licznych naukowców, pedagogów i praktyków z różnych zakątków Polski oraz zagranicy. Współorganizatorami wydarzenia był Uniwersytet Rzeszowski, Akademia Sztuki Wojennej oraz Uniwersytet Bielsko-Bialski.

Sympozjum rozpoczęło się 17 czerwca uroczystym otwarciem, podczas którego przewodniczący Komitetu Naukowego, prof. zw. dr hab. Stanisław Palka, przywitał wszystkich uczestników i przedstawił historię trzydziestu lat spotkań tatrzańskich, podkreślając ich znaczenie dla rozwoju edukacji w Polsce. W ceremonii otwarcia udział wzięli również: Rektor Akademii Humanitas w Sosnowcu, prof. AH dr hab. Michał Kaczmarczyk, Dziekan Wydziału Humanistyczno-Społecznego Uniwersytetu Bielsko-Bialskiego, prof. dr hab. Ernest Zawada, Dyrektor Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Rzeszowskiego, prof. UR dr hab. Ryszard Pęczkowski oraz Zastępca Dyrektora Instytutu Działań Informacyjnych, Akademia Sztuki Wojennej w Warszawie, prof. ASzWoj płk dr hab. Zbigniew Leśniewski.

Pierwszy dzień sympozjum obfitował w sesje plenarne, które prowadzone były przez wybitnych naukowców. Wśród prelegentów znaleźli się:

  • Ks. prof. dr hab. Marian Nowak z Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego - „Edukacja jako przedsięwzięcie moralne”.
  • Prof. dr hab. Jerzy Nikitorowicz z Uniwersytetu w Białymstoku - „Edukacja międzykulturowa w kontekście odpowiedzialności tożsamościowej”.
  • Prof. dr hab. Bogdan Szulc, emerytowany profesor Akademii Sztuki Wojennej w Warszawie - „I Zjazd pedagogiczny a współczesna edukacja”.
  • Prof. UŚ dr hab. Irena Polewczyk z Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach - „Polska logopedia w dynamice zmian. O zmianie paradygmatu w diagnozie i terapii logopedycznej”.
  • Prof. AH dr hab. Bożena Marzec z Akademii Humanitas - „Szkoła wobec tymczasowości”.
  • Prof. dr hab. Ernest Zawada z Uniwersytetu Bielsko-Bialskiego - „Edukacyjne konteksty oddziaływania sztuki”.
  • Prof. zw. dr hab. inż. Waldemar Kaczmarek z Akademii Sztuki Wojennej w Warszawie - „Edukacyjne dylematy przygotowań obronnych społeczeństwa”.  
  • Prof. UR Ryszard Pęczkowski z Uniwersytetu Rzeszowskiego - „Skutki depopulacji w systemie edukacji”.
  • Prof. UPJPII dr hab. Grzegorz Godawa z Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie - „Bliskość międzyludzka jako kategoria pedagogiczna”.
  • Dr Tomasz Wicha z Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego i Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej - „Systemy szkolnictwa wyższego i nauki oraz oświaty i wychowania wobec zjawiska „bezstratnej kompresji” konfliktu politycznego we współczesnej Polsce”.
  • Dr Daniela Colonna-Kasjan z Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu - „Muzyka jako medium komunikacji i nośnik znaczeń w procesie edukacji”.

Popołudniowe panele dyskusyjne pozwoliły na głębsze zanurzenie się w specyficzne tematy związane z edukacją. Dyskutowane były między innymi:

  1. Główne cele, zadania, treści, metody, formy i środki kształcenia na wszystkich etapach edukacji: stan aktualny i kierunki zmian – moderowany przez prof. dr. hab. Tomasza Majewskiego – Akademia Sztuki Wojennej w Warszawie, prof. UŁ dr hab. Jolantę Kowalską – Uniwersytet Łódzki oraz dr Annę Pierzchałę – Uniwersytet Jana Długosza w Częstochowie.
  2. Procesy wychowania oraz kształcenia dzieci i młodzieży: wzmacnianie zjawisk korzystnych oraz zmniejszanie nasilenia zjawisk szkodliwych – pod przewodnictwem prof. UMCS dr hab. Teresy Parczewskiej – Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, prof. UO dr hab. Zofii Remiszewskiej – Uniwersytet Opolski oraz dr Ewy Augustyniak – Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie.
  3. Stan i uwarunkowania funkcjonowania głównych podmiotów procesów edukacyjnych: nauczycieli, uczniów, rodziców. Pożądane kierunki zmian – prowadzony przez prof. dr. hab. Stanisława Kowalkowskiego – Akademia Sztuki Wojennej w Warszawie, prof. UO dr. hab. inż. Fabiana Andruszkiewicza – Uniwersytet Opolski oraz dr Barbarę Klasińską – Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach.
  4. Zmiany cywilizacyjne i ich wpływ na edukację – moderowany przez prof. UwB dr hab. Katarzynę Borawską-Kalbarczyk – Uniwersytet w Białymstoku, dr. Andrzeja Bogdańskiego – Akademia Sztuki Wojennej w Warszawie oraz dr Sylwię Galanciak – Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
  5. Wyzwania "edukacji jutra" i ich zaspokajanie – pod przewodnictwem prof. UAM dr hab. Małgorzaty Kabat – Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, prof. AB dr hab. Marzeny Ruszkowskiej – Akademia Bialska im. Jana Pawła II w Białej Podlaskiej oraz dr Bożeny Duszy – Uniwrrsytet Rzeszowski.
  6. Edukacja wczesnoszkolna jako podstawa „edukacji jutra” – prowadzony przez prof. UBB dr hab. Ewę Kochanowską – Uniwersytet Bielsko-Bialski, prof. UJD dr hab. Ewę Piwowarską – Uniwersytet Jana Długosza w Częstochowie oraz dr Magdalenę Wasylewicz – Uniwersytet Rzeszowski.

Sympozjum wzbogaciły certyfikowane warsztaty metodyczne „Cyberzaburzenia – czynniki rozwoju, diagnoza, terapia i profilaktyka”, prowadzone przez prof. AP dr. hab. Mariusza Z. Jędrzejko z Akademii Piotrkowskiej. Warsztaty te obejmowały tematy takie jak diagnoza, terapia oraz profilaktyka cyberzaburzeń, co jest szczególnie istotne w kontekście rosnącego wpływu technologii cyfrowych na dzieci i młodzież. Warsztaty były bezpłatne i cieszyły się dużym zainteresowaniem uczestników, którzy otrzymali certyfikaty potwierdzające ich ukończenie.

Drugi dzień sympozjum, 18 czerwca, poświęcony był na Dzień Tatrzański. Uczestnicy mieli okazję wziąć udział w zajęciach dydaktycznych w Tatrach, co stanowiło doskonałą okazję do połączenia teorii z praktyką oraz do integracji w pięknych okolicznościach przyrody. Uczestnicy mogli wybierać spośród kilku tras, które pozwalały na aktywne spędzenie czasu i wymianę doświadczeń w mniej formalnym otoczeniu.

Popołudnie drugiego dnia sympozjum ponownie obfitowało w panele dyskusyjne, które kontynuowały tematy rozpoczęte dnia poprzedniego. Każdy panel zakończył się owocnymi dyskusjami, które pozwoliły na wymianę myśli i doświadczeń między uczestnikami.

  1. Główne cele, zadania, treści, metody, formy i środki kształcenia na wszystkich etapach edukacji: stan aktualny i kierunki zmian – moderowany przez prof. ASzWoj dr hab. Ilonę Urych – Akademia Sztuki Wojennej w Warszawie, prof. AWL dr. hab. Krzysztofa Krakowskiego – Akademia Wojsk Lądowych we Wrocławiu oraz dr Barbarę Lulek – Uniwersytet Rzeszowski.
  2. Procesy wychowania oraz kształcenia dzieci i młodzieży: wzmacnianie zjawisk korzystnych oraz zmniejszanie nasilenia zjawisk szkodliwych – pod przewodnictwem prof. UJD dr hab. Aleksandry Siedlaczek-Szwed – Uniwersytet Jana Długosza w Częstochowie, prof. UJK dr hab. Agaty Chabior – Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach oraz dr Marleny Kaźmierskiej – Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
  3. Stan i uwarunkowania funkcjonowania głównych podmiotów procesów edukacyjnych: nauczycieli, uczniów, rodziców. Pożądane kierunki zmian – prowadzony przez prof. UMCS dr hab. Teresę Zubrzycką-Maciąg – Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, prof. UMCS dr hab. Danutę Wosik-Kawalę – Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz prof. UE dr hab. Barbarę Pabian – Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach.
  4. Zmiany cywilizacyjne i ich wpływ na edukację – moderowany przez dr hab. Annę Krajewską – Uniwersytet w Białymstoku, prof. AP dr. hab. Mariusza Jędrzejko – Akademia Piotrkowska oraz dr Agatę Jopkiewicz – Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach.
  5. Wyzwania "edukacji jutra" i ich zaspokajanie – pod przewodnictwem prof. dr. hab. Rafała Majznera – Uniwersytet Bielsko-Bialski, prof. UO dr hab. Eugenii Karcz-Taranowicz – Uniwersytet Opolski oraz prof. AH dr hab. Bożeny Marzec – Akademia Humanitas.
  6. Edukacja wczesnoszkolna jako podstawa „edukacji jutra” – prowadzony przez prof. UwB dr hab. Annę Józefowicz – Uniwersytet w Białymstoku, dr. Michała Kowalewskiego – Uniwersytet Łódzki oraz dr Ewelinę J. Konieczną – Uniwersytet Opolski.

Sympozjum zakończyło się 19 czerwca podsumowaniem prowadzonym przez liderów paneli dyskusyjnych oraz przewodniczących Komitetu Naukowego i Organizacyjnego. Dyskusje te były niezwykle owocne i pozwoliły na wypracowanie nowych kierunków działań na przyszłość. Prof. zw. dr hab. Stanisław Palka przedstawił również wstępne założenia i koncepcje na XXXI Tatrzańskie Sympozjum Naukowe.

XXX Jubileuszowe Tatrzańskie Sympozjum Naukowe „Edukacja jutra” było nie tylko okazją do refleksji nad przeszłością i teraźniejszością edukacji, ale również platformą do wymiany myśli i doświadczeń, które z pewnością wpłyną na przyszłość edukacji w Polsce i na świecie. Sympozjum, które zgromadziło wybitnych naukowców i praktyków, przyczyniło się do pogłębienia wiedzy i zrozumienia wyzwań stojących przed współczesnym systemem edukacji. Spotkanie w Zakopanem umocniło również więzi między uczestnikami, co może zaowocować dalszą współpracą naukową i praktyczną w przyszłości.

Zajrzyj na stronę XXX TSN

 

Nadchodzące wydarzenia

Tworzymy przestrzeń dla rozwoju i wymiany poglądów. Konferencje naukowe i popularnonaukowe, wykłady, warsztaty, seminaria – w Akademii Humanitas organizowane są wydarzenia, będące odpowiedzią na potrzeby nie tylko środowiska naukowego, naszych studentów ale również mieszkańców regionu.

20/06/2024

XXX Jubileuszowe Tatrzańskie Sympozjum Naukowe „Edukacja jutra” w Zakopanem

Tatrzańskie Sympozjum Naukowe to jedna z kluczowych inicjatyw Akadmii Humanitas, która mocno wpisała się w tradycję naszej Uczelni. W tym roku spotkaliśmy się w Zakopanem już po raz trzydziesty. Jubileuszowa edycja zgromadziła wielu znamienitych gości, licznych naukowców, pedagogów i praktyków z różnych zakątków Polski oraz zagranicy. Współorganizatorami wydarzenia był Uniwersytet Rzeszowski, Akademia Sztuki Wojennej oraz Uniwersytet Bielsko-Bialski.

Sympozjum rozpoczęło się 17 czerwca uroczystym otwarciem, podczas którego przewodniczący Komitetu Naukowego, prof. zw. dr hab. Stanisław Palka, przywitał wszystkich uczestników i przedstawił historię trzydziestu lat spotkań tatrzańskich, podkreślając ich znaczenie dla rozwoju edukacji w Polsce. W ceremonii otwarcia udział wzięli również: Rektor Akademii Humanitas w Sosnowcu, prof. AH dr hab. Michał Kaczmarczyk, Dziekan Wydziału Humanistyczno-Społecznego Uniwersytetu Bielsko-Bialskiego, prof. dr hab. Ernest Zawada, Dyrektor Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Rzeszowskiego, prof. UR dr hab. Ryszard Pęczkowski oraz Zastępca Dyrektora Instytutu Działań Informacyjnych, Akademia Sztuki Wojennej w Warszawie, prof. ASzWoj płk dr hab. Zbigniew Leśniewski.

Pierwszy dzień sympozjum obfitował w sesje plenarne, które prowadzone były przez wybitnych naukowców. Wśród prelegentów znaleźli się:

  • Ks. prof. dr hab. Marian Nowak z Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego - „Edukacja jako przedsięwzięcie moralne”.
  • Prof. dr hab. Jerzy Nikitorowicz z Uniwersytetu w Białymstoku - „Edukacja międzykulturowa w kontekście odpowiedzialności tożsamościowej”.
  • Prof. dr hab. Bogdan Szulc, emerytowany profesor Akademii Sztuki Wojennej w Warszawie - „I Zjazd pedagogiczny a współczesna edukacja”.
  • Prof. UŚ dr hab. Irena Polewczyk z Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach - „Polska logopedia w dynamice zmian. O zmianie paradygmatu w diagnozie i terapii logopedycznej”.
  • Prof. AH dr hab. Bożena Marzec z Akademii Humanitas - „Szkoła wobec tymczasowości”.
  • Prof. dr hab. Ernest Zawada z Uniwersytetu Bielsko-Bialskiego - „Edukacyjne konteksty oddziaływania sztuki”.
  • Prof. zw. dr hab. inż. Waldemar Kaczmarek z Akademii Sztuki Wojennej w Warszawie - „Edukacyjne dylematy przygotowań obronnych społeczeństwa”.  
  • Prof. UR Ryszard Pęczkowski z Uniwersytetu Rzeszowskiego - „Skutki depopulacji w systemie edukacji”.
  • Prof. UPJPII dr hab. Grzegorz Godawa z Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie - „Bliskość międzyludzka jako kategoria pedagogiczna”.
  • Dr Tomasz Wicha z Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego i Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej - „Systemy szkolnictwa wyższego i nauki oraz oświaty i wychowania wobec zjawiska „bezstratnej kompresji” konfliktu politycznego we współczesnej Polsce”.
  • Dr Daniela Colonna-Kasjan z Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu - „Muzyka jako medium komunikacji i nośnik znaczeń w procesie edukacji”.

Popołudniowe panele dyskusyjne pozwoliły na głębsze zanurzenie się w specyficzne tematy związane z edukacją. Dyskutowane były między innymi:

  1. Główne cele, zadania, treści, metody, formy i środki kształcenia na wszystkich etapach edukacji: stan aktualny i kierunki zmian – moderowany przez prof. dr. hab. Tomasza Majewskiego – Akademia Sztuki Wojennej w Warszawie, prof. UŁ dr hab. Jolantę Kowalską – Uniwersytet Łódzki oraz dr Annę Pierzchałę – Uniwersytet Jana Długosza w Częstochowie.
  2. Procesy wychowania oraz kształcenia dzieci i młodzieży: wzmacnianie zjawisk korzystnych oraz zmniejszanie nasilenia zjawisk szkodliwych – pod przewodnictwem prof. UMCS dr hab. Teresy Parczewskiej – Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, prof. UO dr hab. Zofii Remiszewskiej – Uniwersytet Opolski oraz dr Ewy Augustyniak – Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie.
  3. Stan i uwarunkowania funkcjonowania głównych podmiotów procesów edukacyjnych: nauczycieli, uczniów, rodziców. Pożądane kierunki zmian – prowadzony przez prof. dr. hab. Stanisława Kowalkowskiego – Akademia Sztuki Wojennej w Warszawie, prof. UO dr. hab. inż. Fabiana Andruszkiewicza – Uniwersytet Opolski oraz dr Barbarę Klasińską – Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach.
  4. Zmiany cywilizacyjne i ich wpływ na edukację – moderowany przez prof. UwB dr hab. Katarzynę Borawską-Kalbarczyk – Uniwersytet w Białymstoku, dr. Andrzeja Bogdańskiego – Akademia Sztuki Wojennej w Warszawie oraz dr Sylwię Galanciak – Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
  5. Wyzwania "edukacji jutra" i ich zaspokajanie – pod przewodnictwem prof. UAM dr hab. Małgorzaty Kabat – Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, prof. AB dr hab. Marzeny Ruszkowskiej – Akademia Bialska im. Jana Pawła II w Białej Podlaskiej oraz dr Bożeny Duszy – Uniwrrsytet Rzeszowski.
  6. Edukacja wczesnoszkolna jako podstawa „edukacji jutra” – prowadzony przez prof. UBB dr hab. Ewę Kochanowską – Uniwersytet Bielsko-Bialski, prof. UJD dr hab. Ewę Piwowarską – Uniwersytet Jana Długosza w Częstochowie oraz dr Magdalenę Wasylewicz – Uniwersytet Rzeszowski.

Sympozjum wzbogaciły certyfikowane warsztaty metodyczne „Cyberzaburzenia – czynniki rozwoju, diagnoza, terapia i profilaktyka”, prowadzone przez prof. AP dr. hab. Mariusza Z. Jędrzejko z Akademii Piotrkowskiej. Warsztaty te obejmowały tematy takie jak diagnoza, terapia oraz profilaktyka cyberzaburzeń, co jest szczególnie istotne w kontekście rosnącego wpływu technologii cyfrowych na dzieci i młodzież. Warsztaty były bezpłatne i cieszyły się dużym zainteresowaniem uczestników, którzy otrzymali certyfikaty potwierdzające ich ukończenie.

Drugi dzień sympozjum, 18 czerwca, poświęcony był na Dzień Tatrzański. Uczestnicy mieli okazję wziąć udział w zajęciach dydaktycznych w Tatrach, co stanowiło doskonałą okazję do połączenia teorii z praktyką oraz do integracji w pięknych okolicznościach przyrody. Uczestnicy mogli wybierać spośród kilku tras, które pozwalały na aktywne spędzenie czasu i wymianę doświadczeń w mniej formalnym otoczeniu.

Popołudnie drugiego dnia sympozjum ponownie obfitowało w panele dyskusyjne, które kontynuowały tematy rozpoczęte dnia poprzedniego. Każdy panel zakończył się owocnymi dyskusjami, które pozwoliły na wymianę myśli i doświadczeń między uczestnikami.

  1. Główne cele, zadania, treści, metody, formy i środki kształcenia na wszystkich etapach edukacji: stan aktualny i kierunki zmian – moderowany przez prof. ASzWoj dr hab. Ilonę Urych – Akademia Sztuki Wojennej w Warszawie, prof. AWL dr. hab. Krzysztofa Krakowskiego – Akademia Wojsk Lądowych we Wrocławiu oraz dr Barbarę Lulek – Uniwersytet Rzeszowski.
  2. Procesy wychowania oraz kształcenia dzieci i młodzieży: wzmacnianie zjawisk korzystnych oraz zmniejszanie nasilenia zjawisk szkodliwych – pod przewodnictwem prof. UJD dr hab. Aleksandry Siedlaczek-Szwed – Uniwersytet Jana Długosza w Częstochowie, prof. UJK dr hab. Agaty Chabior – Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach oraz dr Marleny Kaźmierskiej – Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
  3. Stan i uwarunkowania funkcjonowania głównych podmiotów procesów edukacyjnych: nauczycieli, uczniów, rodziców. Pożądane kierunki zmian – prowadzony przez prof. UMCS dr hab. Teresę Zubrzycką-Maciąg – Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, prof. UMCS dr hab. Danutę Wosik-Kawalę – Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz prof. UE dr hab. Barbarę Pabian – Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach.
  4. Zmiany cywilizacyjne i ich wpływ na edukację – moderowany przez dr hab. Annę Krajewską – Uniwersytet w Białymstoku, prof. AP dr. hab. Mariusza Jędrzejko – Akademia Piotrkowska oraz dr Agatę Jopkiewicz – Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach.
  5. Wyzwania "edukacji jutra" i ich zaspokajanie – pod przewodnictwem prof. dr. hab. Rafała Majznera – Uniwersytet Bielsko-Bialski, prof. UO dr hab. Eugenii Karcz-Taranowicz – Uniwersytet Opolski oraz prof. AH dr hab. Bożeny Marzec – Akademia Humanitas.
  6. Edukacja wczesnoszkolna jako podstawa „edukacji jutra” – prowadzony przez prof. UwB dr hab. Annę Józefowicz – Uniwersytet w Białymstoku, dr. Michała Kowalewskiego – Uniwersytet Łódzki oraz dr Ewelinę J. Konieczną – Uniwersytet Opolski.

Sympozjum zakończyło się 19 czerwca podsumowaniem prowadzonym przez liderów paneli dyskusyjnych oraz przewodniczących Komitetu Naukowego i Organizacyjnego. Dyskusje te były niezwykle owocne i pozwoliły na wypracowanie nowych kierunków działań na przyszłość. Prof. zw. dr hab. Stanisław Palka przedstawił również wstępne założenia i koncepcje na XXXI Tatrzańskie Sympozjum Naukowe.

XXX Jubileuszowe Tatrzańskie Sympozjum Naukowe „Edukacja jutra” było nie tylko okazją do refleksji nad przeszłością i teraźniejszością edukacji, ale również platformą do wymiany myśli i doświadczeń, które z pewnością wpłyną na przyszłość edukacji w Polsce i na świecie. Sympozjum, które zgromadziło wybitnych naukowców i praktyków, przyczyniło się do pogłębienia wiedzy i zrozumienia wyzwań stojących przed współczesnym systemem edukacji. Spotkanie w Zakopanem umocniło również więzi między uczestnikami, co może zaowocować dalszą współpracą naukową i praktyczną w przyszłości.

Zajrzyj na stronę XXX TSN

 

Nasza działalność

Akademia Humanitas to nie tylko działalność dydaktyczna i naukowa. Współpracujemy z otoczeniem, jednostkami samorządowymi, sektorem prywatnym i szkołami. Realizujemy wiele projektów unijnych oraz tworzymy rozwiązania dla biznesu i szkół.

Uniwersytet międzypokoleniowy

12 Uniwersytetów Dziecięcych w całym województwie oraz Uniwersytet Trzeciego Wieku Akademii Humanitas to prężnie działające organizacje skupiające tysiące małych żaków i seniorów.

Oferta dla firm

CHCESZ PODNIEŚĆ EFEKTYWNOŚĆ DZIAŁAŃ PRACOWNIKÓW TWOJEJ FIRMY?
CHCESZ ZORGANIZOWAĆ KONFERENCJĘ, WYNAJĄĆ SALĘ SZKOLENIOWĄ LUB KONFERENCYJNĄ,
A MOŻE ZAREJESTROWAĆ FIRMĘ LUB ZORGANIZOWAĆ BIURO?

Proponujemy możliwość indywidualnego zlecenia nam realizacji usług rozwojowych dla pracowników Państwa firmy, jak również usługi promujące Państwa działalność, kompleksowe usługi konferencyjne, czy też wynajem sal konferencyjnych, szkoleniowych, warsztatowych, komputerowych, powierzchni biurowych, wystawienniczych itp.