10 czerwca 2025 roku w siedzibie Akademii Humanitas odbyło się uroczyste podpisanie porozumienia o współpracy z firmą MANDARINE Project Partners, która dołączyła do grona partnerów merytorycznych naszej uczelni. To ważny krok w rozwoju nowego kierunku studiów podyplomowych: Zarządzanie projektami w przedsiębiorstwie.
Praktyka spotyka edukację
MANDARINE Project Partners to firma z ponad 20-letnim doświadczeniem w obszarze zarządzania projektami i wspierania organizacji w sytuacjach kryzysowych. Współpraca z takim partnerem to dla Akademii Humanitas gwarancja, że nowy kierunek studiów podyplomowych będzie odpowiadał realnym potrzebom biznesu i pozwoli uczestnikom zdobywać wiedzę bezpośrednio od praktyków.
Umowę o współpracy podpisali: Aleksander Dudek – Kanclerz Akademii Humanitas oraz Marek Kowalczyk i Miłosz Garbarczuk – Pełnomocnicy Zarządu MANDARINE Project Partners, w obecności dr. hab. Piotra Oleśniewicza, prof. AH – Prorektora ds. rozwoju i współpracy.
W ramach wspólnej inicjatywy eksperci Mandarine będą współtworzyć program, prowadzić zajęcia oraz dzielić się z uczestnikami swoimi doświadczeniami z wdrażania skutecznych strategii projektowych w przedsiębiorstwach.
Dzięki współpracy z MANDARINE Project Partners studia podyplomowe w Akademii Humanitas stają się jeszcze bardziej konkretne, aktualne i skuteczne – dla tych, którzy chcą działać mądrzej, szybciej i z większym wpływem.
Nowy kierunek – konkretne kompetencje, które zmieniają sposób działania
Studia podyplomowe Zarządzanie projektami w przedsiębiorstwie to propozycja dla tych, którzy chcą prowadzić projekty sprawniej, skuteczniej i bez chaosu. W programie kształcenia znalazły się m.in. metoda łańcucha krytycznego (CCPM) i teoria ograniczeń (TOC) – podejścia, które pozwalają realnie skrócić czas realizacji projektów, ograniczyć przeciążenie zespołów i poprawić jakość działań.
To studia dla osób, które:
- prowadzą projekty i chcą usprawnić ich przebieg;
- mierzą się z presją terminów, budżetów i nieprzewidywalności;
- chcą lepiej zarządzać portfelem projektów w złożonym środowisku organizacyjnym;
- cenią edukację opartą na realnych problemach i praktycznych narzędziach.
Uczestnicy pracują na rzeczywistych wyzwaniach ze swojego środowiska zawodowego i uczą się rozwiązywać problemy operacyjne w oparciu o dane, a nie domysły. Studia dają dostęp do wiedzy, społeczności praktyków i dalszych możliwości rozwoju zawodowego.
