Informacje dla osób przyjętych na studia
Informacje dla osób przyjętych na studia
Tydzień przed pierwszymi zajęciami otrzymają Państwo drogą mailową dostęp do Wirtualnej Uczelni będzie możliwe tydzień przed pierwszym zjazdem.
Wirtualna Uczelnia (e-dziekanat) jest miejscem, w którym każdy Student Akademii Humanitas uzyskuje informacje i zarządza przebiegiem swoich studiów za pomocą udostępnionych narzędzi. Będzie to platforma, na której można zapoznać się ze swoim planem, obejmującym szczegółowy podział godzin oraz zajęć, znajduje się tam także indywidualny numer konta do wnoszenia opłat za studia.
W przypadku problemów z działaniem Wirtualnej Uczelni prosimy o kontakt: dziekanat@humanitas.edu.pl
Przypominamy! Podczas rekrutacji został Państwu udostępniony dostęp do Strefy Informacji Studenta Akademii Humanitas (SISAH), w której można zapoznać się z treścią wirtualnego informatora: „VADEMECUM STUDENTA Akademii Humanitas” oraz dokumentami i instrukcjami z informacjami niezbędnymi przed rozpoczęciem roku akademickiego. Zachęcamy do lektury!
Wymagania techniczne dla studentów
Do udziału w zajęciach online niezbędny jest komputer, laptop, tablet lub inny sprzęt z dostępem do internetu i kamerą.
W przypadku braku możliwości korzystania z własnego sprzętu, prosimy o kontakt.
Wirtualna Uczelnia
Tydzień przed pierwszymi zajęciami otrzymają Państwo drogą mailową dostęp do Wirtualnej Uczelni będzie możliwe tydzień przed pierwszym zjazdem.
Wirtualna Uczelnia (e-dziekanat) jest miejscem, w którym każdy Student Akademii Humanitas uzyskuje informacje i zarządza przebiegiem swoich studiów za pomocą udostępnionych narzędzi. Będzie to platforma, na której można zapoznać się ze swoim planem, obejmującym szczegółowy podział godzin oraz zajęć, znajduje się tam także indywidualny numer konta do wnoszenia opłat za studia.
W przypadku problemów z działaniem Wirtualnej Uczelni prosimy o kontakt: dziekanat@humanitas.edu.pl
Przypominamy! Podczas rekrutacji został Państwu udostępniony dostęp do Strefy Informacji Studenta Akademii Humanitas (SISAH), w której można zapoznać się z treścią wirtualnego informatora: „VADEMECUM STUDENTA Akademii Humanitas” oraz dokumentami i instrukcjami z informacjami niezbędnymi przed rozpoczęciem roku akademickiego. Zachęcamy do lektury!
Wymagania techniczne dla studentów
Do udziału w zajęciach online niezbędny jest komputer, laptop, tablet lub inny sprzęt z dostępem do internetu i kamerą.
W przypadku braku możliwości korzystania z własnego sprzętu, prosimy o kontakt.
Skontaktuj się z nami
Masz pytania lub potrzebujesz wsparcia? Skontaktuj się z nami – jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc!