Punkt rozliczeń

Opłaty

Opłaty za studia są ustalane na podstawie umowy finansowej, którą zawierasz podczas procesu rekrutacji.
Szczegółowy wykaz opłat znajdziesz w tabeli opłat dołączonej do umowy. 

Po otrzymaniu indeksu z numerem albumu nadamy Ci indywidualny numer konta, na który należy dokonywać wszystkich opłat.  

Informacje o numerze konta oraz szczegółowe naliczenia opłat znajdziesz w Wirtualnej Uczelni, w zakładce – „Twoje dane finansowe. 

W razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości, prosimy o kontakt z Punktem Rozliczeń w godzinach jego pracy.  

Faktury

Faktury za studia wystawiamy na żądanie studenta, które należy zgłosić w ciągu trzech miesięcy od końca miesiąca, w którym dokonano opłat.
Aby zgłosić żądanie wystawienia faktury, prosimy o kontakt:

  • elektronicznie na adres: punkt.rozliczen@humanitas.edu.pl
  • osobiście w Punkcie Rozliczeń Akademii Humanitas: pokój 103, ul. Kilińskiego 43, 41-200 Sosnowiec

Ważne informacje:

  1. Terminy – faktura za całość studiów może być wystawiona najwcześniej na miesiąc przed datą zakończenia studiów i nie później niż miesiąc po zakończeniu, o ile w trakcie trwania studiów nie były wystawiane faktury zaliczkowe.
  2. Ograniczenia – po upływie terminów na wystawienie faktury, uczelnia może jedynie wydać zaświadczenie o wysokości dokonanej wpłaty.
  3. Odbiorca faktury – faktura może być wystawiona tylko na studenta, z którym uczelnia zawarła umowę odpłatności za kształcenie. W przypadku, gdy koszty nauki pokrywa firma, faktura VAT zostanie wystawiona firmie z zaznaczeniem studenta jako Nabywcy, a pracodawcy jako Płatnika.
  4. Terminy wystawiania – zgodnie z ustawą o VAT faktury (w tym zaliczkowe) są wystawiane nie później niż 15. dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym wykonano usługę edukacyjną lub otrzymano zapłatę.
  5. Procedura – w przypadku, gdy opłaty dokonano po zakończeniu miesiąca wykonania usługi, faktura zostanie wystawiona w terminie 15 dni od dnia zgłoszenia żądania.

Zwroty

Jeżeli doszło do nadpłaty, prosimy o niezwłoczny kontakt w celu jej zwrotu.  

Aby zgłosić nadpłatę, wyślij wiadomość e-mail na adres: punktrozliczen@humanitas.edu.pl, dołączając:  

  • podanie, które znajdziesz w tym załączniku – podanie 
  • swoje dane osobowe,  
  • numer albumu,  
  • numer konta bankowego, na który należy przekazać zwrot środków.  

Nasz zespół zadba o szybkie i sprawne przeprowadzenie procesu zwrotu nadpłaconych kwot.

Kontakt

Checkboxes

FAQ

Gdzie mogę znaleźć swój indywidualny numer konta?
Twój indywidualny numer konta jest dostępny po zalogowaniu się na Wirtualnej Uczelni.
Co zrobić, aby otrzymać fakturę VAT za dokonane wpłaty?
Regulamin wystawiania faktur VAT dostępny jest tutaj. W celu otrzymania faktury, prosimy o kontakt z Punktem Rozliczeń.
Jakie są sposoby płatności za czesne?
Płatności za czesne można dokonywać przelewem na indywidualny numer konta lub gotówką/kartą w Punkcie Rozliczeń.
Gdzie są widoczne odsetki za spóźnienia z wpłatami?
Noty odsetkowe wynikające z opóźnień w płatnościach można sprawdzić, kontaktując się bezpośrednio z Punktem Rozliczeń.
Jak otrzymać zwrot nadpłaconego czesnego?
Aby uzyskać zwrot nadpłaconego czesnego, należy skontaktować się z Punktem Rozliczeń.
Nadpłaciłem czesne do przodu, dlaczego nie widzę tego na Wirtualnej Uczelni?
Wszelkie nadpłaty są naliczane zgodnie z tabelą w umowie. Nadpłacone czesne będzie widoczne na Wirtualnej Uczelni po zgłoszeniu tego faktu w Punkcie Rozliczeń.