Jednym z największych atutów Instytutu są laboratoria elektroradiologiczne, ulokowane w salach 306 i 307 (III piętro). Zostały tak zaprojektowane, abyś mógł_a jednocześnie uczestniczyć w wykładach teoretycznych i wykonywać ćwiczenia praktyczne na sprzęcie:
- specjalistyczny system rentgenowski Perform-X/Control-X, dający możliwość symulacji wykonywania badań RTG kości i płuc,
- modele anatomiczne (m.in. płaskorzeźby SOMSO, 22-częściowy model czaszki, neuroanatomiczny model głowy),
- zestaw fantomów do nauki resuscytacji (Little Family QCPR),
- kozetka i wózek medyczny do symulacji badań diagnostycznych,
- liczne plansze edukacyjne prezentujące budowę ludzkich organów,
- wiele urządzeń diagnostycznych (m.in. spirometr Spirolab NEW, elektrokardiograf AsCARD Grey, audiometr HARP Basic, tympanometr Timpani).
Dzięki laboratoriom przećwiczysz wykonywanie badań, poznasz budowę aparatury medycznej i nauczysz się odczytywać wyniki już na etapie nauki akademickiej – co znacznie ułatwi Ci wejście na rynek pracy.
Pomoce dydaktyczne i sprzęt, w który zostały wyposażone laboratoria elektroradiologiczne AH stanowią bazę realnych sprzętów medycznych pozwalających studentom na dokładne zapoznanie się z ich budową i składem, funkcjonalnościami, sposobami przeprowadzania badań diagnostycznych oraz odczytywania wyników uzyskanych dzięki tym badaniom.
Stworzone w AH laboratoria elektroradiologiczne pozwalają:
- wykładowcom – na przeprowadzanie praktycznych zajęć z zastosowaniem realnych, nowoczesnych urządzeń medycznych,
- studentom – urealnienie warunków odbywania zajęć pod względem przyszłego warsztatu pracy.
Pomoce dydaktyczne i sprzęt multimedialny zostały zakupione w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020










