Debata naukowa: Rola i obecność gier wideo w psychologii

Czy gry wideo to tylko rozrywka? A może potężne narzędzie kształtujące emocje, motywację i relacje społeczne? Podczas debaty spróbujemy odpowiedzieć na pytanie, jaką rolę pełnią gry wideo w psychologii – zarówno w kontekście zagrożeń, jak i szans, które ze sobą niosą. 

W rozmowie wezmą udział: 

🔹 dr Krzysztof M. Maj – badacz humanistyki cyfrowej, adiunkt na AGH w Krakowie, autor książek „Allotopie. Tomografia światów fikcjonalnych”, „Światotwórstwo w fantastyce” oraz współautor m.in. „More After More”, „Narracje fantastyczne”, „Ksenologie” czy „Dyskursy gier wideo”. Popularyzator i twórca internetowy. 

🔹 dr Michał Meisner – psycholog, adiunkt na Akademii Humanitas, prorektor ds. dydaktycznych na Uczelni Varsovia. Badacz psychologii emocji, motywacji i gier wideo, specjalista w zakresie psychometrii i statystyki. 

Debatę poprowadzą: 
🎤Artur Bubalik oraz Adam Katana 

Wydarzenie kierowane jest do psychologów, terapeutów, rodziców, studentów, a także wszystkich osób zainteresowanych psychologią, kulturą cyfrową i światem gier wideo. 
📅 26 października 2025 r. 
🕒 15:00
📍 Akademia Humanitas, Sosnowiec + online 

Udział jest bezpłatny, ale liczba uczestników stacjonarnych jest ograniczona.  
Jeżeli chcesz pojawić się osobiście na miejscu w Akademii Humanitas, zapisz się przez formularz. 
Jeżeli chcesz dołączyć online, kliknij w link – transmisja online (rejestracja nie jest wymagana).