Learning Agility
Podstawowe dane
Data szkolenia: 4-5 pażdziernik 2025 r.
Czas trwania szkolenia: 8h
Godziny szkolenia: 9:00-16:30
Forma szkolenia: stacjonarnie w Akademii Humanitas w Sosnowcu
Prowadzący: dr Monika Kućmierczyk
Ilość miejsc: 18
Catering: serwis kawowy oraz obiad dla wszystkich uczestników szkolenia
Cena szkolenia:
Bezpłatne
Cel szkolenia
Wyposażenie uczestników w wiedzę, umiejętności i postawy pozwalające na poprawę sprawności uczenia się jednostki i organizacji.
Dla kogo ?
Szkolenie skierowane jest do:
– Menedżerów, liderów, koordynatorów zespołów oraz osób odpowiedzialnych za rozwój organizacji, a także osób aspirujących do pełnienia ww. ról,
– Osób, które chcą się rozwijać i w miejscach w których pracują tworzyć zwinną kulturę organizacyjną, która sprzyja szybkiej adaptacji do zmian, innowacyjności, sprawnemu podejmowaniu decyzji i rozwiązywaniu złożonych problemów.
Efekty uczenia się
WIEDZA
- określa warunki adaptacji do zmian
- trafnie definiuje problem
- wieloaspektowo postrzega sytuacje
- gromadzi informacje niezbędne do podjęcia decyzji
- rozumie pojęcia innowacyjności oraz jej znaczenie w kontekście organizacyjnym i społecznym
- definiuje bazowe warunki do samorozwoju.
UMIEJĘTNOŚCI
- zarządza sobą w zmianie
- zarządza sytuacją problemową
- integruje informacje
- podejmuje decyzje
- generuje nowe pomysły i rozwiązania problemów
- poszukuje nowych możliwości.
POSTAWY
- dostosowuje swoje działania do zmieniających się uwarunkowań zewnętrznych
- efektywnie komunikuje się i współpracuje w celu rozwiązania złożonego problemu
- wskazuje zależności przyczynowo-skutkowe
- ocenia skutki podejmowanych decyzji i wyciąga wnioski
- współpracuje w zespole w celu rozwijania innowacyjnych rozwiązań
- komunikuje się na rzecz własnego samorozwoju.
Egzamin:
Po zakończonym szkoleniu odbędzie się egzamin w formie testu teoretycznego. Po jego pozytywnym zaliczeniu Uczestnik/czka otrzyma zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
Ramowy program szkolenia
- Learning Agility (sprawność uczenia się) – charakterystyka idei i jej fundamentów;
- Pojęcie zmiany, emocje towarzyszących temu procesowi i sposoby radzenia sobie z nimi, a także metody adaptacji do zmian;
- Problemy – definiowanie, identyfikacja przyczyn i ich specyfiki oraz zależności między nimi;
- Techniki zbierania danych i narzędzia analizy informacji podstawą logicznego myślenia;
- Proces podejmowania decyzji – etapy i ich charakterystyka;
- Innowacyjność – idea, znaczenie, techniki generowania nowych pomysłów i rozwiązywania problemów;
- Samoświadomość i samodoskonalenie;
- Trening umiejętności wspierających poprawę sprawności uczenia się.
Egzamin
Po zakończonym szkoleniu odbędzie się egzamin w formie testu teoretycznego. Po jego pozytywnym zaliczeniu uczestnik/czka otrzyma zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.