Seminarium doktorskie w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości

Рівень
Докторський семінар
Тривалість
minimum 2 lata
Отриманий ступінь
Doktor
Мова
Польська
Локація
Сосновець
Початок набору на навчання
czerwiec 2025
Tryb
Eksternistyczny

Твій куратор

Agnieszka Pilnicka

Kierownik Biura Centrum Awansów Naukowych
Зв’яжіться з нами

Eksternistyczny tryb przygotowania rozprawy doktorskiej w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości – zostań Liderem!

Postaw na rozwój naukowy

Eksternistyczny tryb przygotowania rozprawy doktorskiej pozwoli Ci uzyskać stopień doktora w dziedzinie nauki o zarządzaniu i jakości w dwa lata. Eksternistyczny tryb zastąpił studia doktoranckie zaoczne, co pokazuje, że dzięki intensywnemu kształceniu i wsparciu doświadczonych promotorów szybciej osiągniesz swoje cele naukowe.

Rozwijaj się pod okiem ekspertów

Zapewniamy indywidualną opiekę naukową, dostęp do wykładów online i ich nagrań oraz dostęp do bogatej oferty wydarzeń akademickich. Zdobędziesz nie tylko wiedzę teoretyczną, ale także praktyczne umiejętności badawcze.

Poznaj nowe możliwości rozwoju kariery

Uzyskanie stopnia doktora w dziedzinie nauk społecznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości to prestiż i realna przewaga na rynku pracy. Seminarium przygotuje Cię nie tylko do kariery naukowej na uczelni, ale również do pełnienia kluczowych ról w biznesie związanych z zarządzaniem.

Co nas wyróżnia

Szybka ścieżka do stopnia doktora

W Akademii Humanitas uzyskasz stopień doktora w najkrótszym możliwym czasie – bez konieczności ukończenia czteroletniej szkoły doktorskiej. Nasz program kierowany jest do wszystkich specjalistów z zakresu zarządzania i jakości. 

 

Indywidualne wsparcie naukowe

Doświadczeni promotorzy zapewnią Ci opiekę na każdym etapie przygotowania rozprawy doktorskiej. Mentoring i spersonalizowane podejście pomogą Ci osiągnąć sukces. 

 

Elastyczna organizacja zajęć

Eksternistyczny tryb przygotowania rozprawy doktorskiej pozwala łączyć naukę z pracą i życiem osobistym.  

Cel seminarium

Eksternistyczny tryb przygotowania rozprawy doktorskiej w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości ma na celu: 

  • zapoznanie Cię z metodologią badań naukowych, narzędziami i metodami niezbędnymi do prowadzenia zaawansowanych badań w dziedzinie zarządzania i jakości, 
  • rozwój warsztatu naukowego, ponieważ zdobędziesz umiejętności w zakresie przygotowania i realizacji projektów badawczych, pozyskiwania funduszy oraz upowszechniania wyników, 
  • przygotowanie rozprawy doktorskiej pod opieką merytoryczną promotora, 
  • rozwój Twoich umiejętności analitycznych i strategicznych w dziedzinie zarządzania, 
  • networking i uczestnictwo w wydarzeniach naukowych, podczas których poznasz najnowsze trendy i kierunki badań. 

Organizacja zajęć

Eksternistyczny tryb przygotowania rozprawy doktorskiej obejmuje:
– wykłady online, 
– indywidualne seminaria doktorskie w terminie ustalonym z promotorem.  

 Wszystkie wykłady odbywają się online, w ciągu 4 semestrów (2 lata). Zajęcia prowadzone są w trybie weekendowym, zazwyczaj (albo średnio) raz w miesiącu:
– soboty od 9:00/10:00 do 13:00/14:00
Sporadycznie zdarzają się zajęcia w piątki w godzinach od 17:00-21:00. 

 W okresie świątecznym, wakacyjnym i w czasie wolnych weekendów zajęcia nie są realizowane. 
Seminaria doktorskie odbywają się w formie i terminach indywidualnie ustalonych z promotorem. Seminaria odbywają się równolegle do wykładów (2 lata) z możliwością prowadzenia ich przez kolejne semestry do czasu ukończenia prac nad rozprawą doktorską. Pracujesz tak długo ile potrzebujesz (bez ograniczeń czasowych). 

Program dostosowany do osób pracujących, umożliwiając łączenie pracy nad rozprawą doktorską z innymi obowiązkami. 

Co po seminarium

Po ukończeniu eksternistycznego trybu przygotowania rozprawy doktorskiej i obronie uzyskasz stopień doktora w dziedzinie nauk społecznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości. To jednak dopiero początek Twojej drogi. 

Praca

Uzyskując stopień naukowy będziesz mógł pełnić kluczowe role w instytucjach akademickich, administracji publicznej czy sektorze prywatnym, gdzie kompetencje i specjalistyczna wiedza są wysoko cenione. Ten stopień wyróżni Cię na rynku pracy, dając przewagę wśród kandydatów na stanowiska wymagające wysokich kwalifikacji. Rozwiniesz umiejętności analityczne, strategiczne i krytyczne myślenie, co pozwoli Ci lepiej rozumieć złożone wyzwania w dziedzinie zarządzania i jakości. Wdrożysz innowacyjne rozwiązania, które przyniosą realne korzyści dla organizacji i społeczności, w których działasz. 

Kontakty i relacje

W trakcie seminarium nawiążesz wartościowe relacje z ekspertami, naukowcami i praktykami zarządzania. Rozbudujesz swoją sieć kontaktów zawodowych i naukowych, co może zaowocować współpracą przy projektach badawczych, wdrożeniowych czy inicjatywach biznesowych. Te kontakty będą bezcenne w dalszym rozwoju Twojej kariery. 

Kariera naukowa

Uzyskany stopień doktora otworzy przed Tobą możliwość dalszej kariery naukowej. Jeśli zechcesz, możesz kontynuować swój rozwój akademicki, dążąc do uzyskania stopnia doktora habilitowanego, a w przyszłości tytułu profesora. W ten sposób umocnisz swoją pozycję w środowisku naukowym i będziesz mieć realny wpływ na kształtowanie przyszłości nauk o zarządzaniu i jakości. 

Obszary badawcze i opiekunowie naukowi

Masz również możliwość wskazania na promotora innej osoby, niebędącej pracownikiem Akademii Humanitas, z tym zastrzeżeniem, że promotorem rozprawy doktorskiej może być wyłącznie osoba posiadająca stopień doktora habilitowanego lub tytuł profesora. 

W takim przypadku skontaktuj się z Dyrektorem Centrum Awansów Naukowych: 
dr hab. Magdalena Gurdek, prof. AH
e-mail: magdalena.gurdek@humanitas.edu.pl 

Nasza kadra to wybitni naukowcy i praktycy prawa, specjalizujący się w różnych gałęziach prawa: 

Твій куратор

Agnieszka Pilnicka

Kierownik Biura Centrum Awansów Naukowych
Зв’яжіться з нами

prof. dr hab. Elżbieta Lorek

prof. dr hab. Elżbieta Lorek

prof. dr hab. Elżbieta Lorek

Nauczyciel akademicki na Wydziale Nauk Humanistycznych i Społecznych Akademii Humanitas w Sosnowcu. Profesor honorowy Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, długoletni kierownik Katedry Zarządzania Środowiskiem UE w Katowicach. Członek wielu stowarzyszeń naukowych w tym: Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Ekonomistów Środowiska i Zasobów Naturalnych, Komisji Ochrony Terenów Górniczych PAN-(oddział Katowice) oraz współzałożyciel Polsko-Niemieckiej Sieci Naukowców  na rzecz Zrównoważonego Rozwoju. Ekspert w ocenie projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego woj. śląskiego w zakresie zarządzania środowiskiem i odnawialnych źródeł energii. Współzałożyciel i członek Zarządu Śląskiego Klastra Wodnego, Śląskiego Klastra Gospodarki Odpadami. Autorka i współautorka ok. 300  prac naukowo-badawczych: 175 prac publikowanych w tym 70 wydawnictw książkowych i 47 opracowań na rzecz praktyki gospodarczej i instytucji publicznych dotyczących problematyki ekonomii i zarządzania środowiskiem oraz problematyki zarządzania zrównoważonym rozwojem. Wypromowała 14 doktorów. Prace doktorskie z zakresu ubezpieczeń ekologicznych, programowania lokalnego rozwoju zrównoważonego i zarządzania środowiskowego w przedsiębiorstwach zdobyły drugie miejsce w ogólnopolskich konkursach na najlepszą pracę doktorską. Jest recenzentem dużej liczby prac doktorskich, habilitacyjnych i postępowań w procedurach o tytuł profesora w wielu wiodących uczelniach naszego kraju.

Autorka ekspertyz  z zakresu ocen oddziaływania przedsięwzięć i działalności gospodarczych na środowisko, oraz prac badawczych, studialnych zwłaszcza w zakresie eksploatacji górniczej oraz opłacalności ekonomiczno-ekologicznej określonych działalności gospodarczych a także opracowań master-planów dla zrównoważonego rozwoju gmin i regionów. Badania z zakresu gospodarki obiegu zamkniętego i zrównoważonego modelu biznesu zostały opublikowane w  wiodących publikacjach amerykańskich (IGI Global). Duże uznanie w środowisku naukowym przyniosły jej badania z zakresu polityki  energetycznej, rozwoju rynku OZE czy gospodarki niskoemisyjnej. Za prowadzenie badań naukowych i prac badawczo-rozwojowych wyróżniona m.in.: nagrodą im. Prof. Walerego Goetla, nagrodą Sekretarza Polskiej Akademii Nauk, nagrodą Ministra Edukacji Narodowej  oraz odznaczona Złotym Krzyżem Zasługi,  Medalem Komisji Edukacji Narodowej i Odznaką Zasłużony dla Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

dr hab. inż. Joachim Piotr Foltys, prof. AH

dr hab. inż. Joachim Piotr Foltys, prof. AH

dr hab. inż. Joachim Piotr Foltys, prof. AH

Współpracownik Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, UKSW – Warszawa, Politechniki Łódzkiej, Politechniki Opolskiej, Uniwersytetu Śląskiego, Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego – Olsztyn, Politechniki Śląskiej w Gliwicach, Uniwersytet Techniczny THW Ingolstadt, Uniwersytet RGGU – Moskwa, Uniwersytet UMB Bańska-Bystrzyca. Autor kilkudziesięciu artykułów (cztery w czasopismach z IF ), monografii oraz opracowań. Właściciel trzech patentów zagranicznych. Autor i współautor kilkunastu  studiów podyplomowych. Zainteresowania naukowe: outsourcing, środowisko cyfrowe (wirtualne), kształtowania i wyceny wartości niematerialnych i prawnych, wybrane koncepcje zarządzania, organizacje sieciowe, harmonia i synergia, podejście procesowe w organizacji, sztuczna inteligencja, firmy  rodzinne. Posiada 28 letnie doświadczenie  w zarządzaniu przedsiębiorstwami krajowymi i zagranicznymi. Członek kilkunastu Stowarzyszeń naukowych w kraju i zagranicą. TNOiK – członek Głównej Rady naukowej TNOiK. Członek 7 rad naukowych czasopism naukowych w krajowych i zagranicznych. Promotor pięciu obronionych prac doktorskich.

д-р габ. Валерій Окуліч-Козарин, професор Університету Humanitas (AH)

д-р габ. Валерій Окуліч-Козарин, професор Університету Humanitas (AH)

д-р габ. Валерій Окуліч-Козарин, професор Університету Humanitas (AH)

Понад 20 років академічної викладацької діяльності, керівництво та реалізація кількох науково-дослідних проектів, у тому числі за кордоном (Казахстан, Україна та ін.). Багато років працював професором з дисципліни “Менеджмент та науки про якість”, у тому числі за кордоном. Керівник 3 захищених докторських дисертацій, рецензент численних докторських та кандидатських дисертацій.
Практика Менеджменту та підприємництва. Управлінські навички професора були сформовані під час роботи в органах державного управління на місцевому, територіальному та державному рівнях з 1992 по 2004 рр. Багато років працював начальником управління науки в Міністерстві вищої освіти і науки за кордоном. З 2003 року займається приватною практикою.

Ініціатор та керівник міжнародної дослідницької програми “Переваги та загрози використання штучного інтелекту на ринку послуг вищої освіти Східної Європи”. Його перший досвід використання штучного інтелекту у сфері послуг вищої освіти був на початку 1990-х років. Він є запрошеним редактором спеціального випуску в журналі з бази даних Scopus (40 п.л., MEiN). Тема спецвипуску: “Взаємодія штучного інтелекту і східноєвропейської системи вищої освіти”.

Має значний науковий доробок у галузі Менеджменту та наук про якість. Науковий доробок налічує близько 300 праць, серед яких: наукові монографії, навчальні посібники, наукові статті та розділи в колективних працях. Власник 8 іноземних патентів. Публікаційні досягнення за 2018-2022 рр. включають:

– Кількість публікацій у міністерському списку: 27.
– Кількість публікацій у базі даних Scopus: 15.
У 2022 році він отримав 240 балів за свої публікації, як того вимагає MEiN.

Перелік наукових проектів, в яких брав участь як виконавець або керівник:
1. 2022-2027 рр. – керівник міжнародної наукової програми “Переваги та загрози використання штучного інтелекту на ринку послуг вищої освіти Східної Європи”.
2. 2021-2025 рр. – керівник наукового проекту “Аналіз та розробка рекомендацій для викладачів українських університетів щодо підвищення якості освітніх послуг”.

Закінчив у США (2012) з відзнакою магістерську програму бізнес-адміністрування зі спеціалізацією в галузі міжнародного бізнесу, що підтверджує його глибокі знання в галузі менеджменту.

Має 20-річний досвід викладання польською, російською та англійською мовами, в тому числі в університетах, що входять в топ-1000 за рейтингом “QS World University Rankings”. Має багаторічний досвід викладання: основ менеджменту, менеджменту персоналу та інших дисциплін. Викладав у докторантурі та післядипломному навчанні (включаючи MBA).
Неодноразово нагороджувався за наукові досягнення як на національному, так і на міжнародному рівні. З 2018 по 2022 рік отримав дев’ять нагород. Він також досяг успіхів у викладацькій діяльності. Найбільшим з них була участь у 2018-2022 роках 29 студентів професора у міжнародних олімпіадах за кордоном, які посіли 1-3 місця.У 2020 році йому було присвоєно звання почесного доктора прикладної економіки та Менеджменту за кордоном, що підтверджує його глибокі знання з дисциплін економіки та Менеджменту, а також наук про якість.

Член Національного аудиторського комітету Польського економічного товариства з 2021 року.

д-р габ. Йоланта Стасевська, професор Університету Humanitas

д-р габ. Йоланта Стасевська, професор Університету Humanitas

д-р габ. Йоланта Стасевська, професор Університету Humanitas

Академічний викладач, 10 років роботи в бізнес-практиці (директор компанії), участь у міжнародних проектах (Словаччина, Німеччина), менеджмент та участь у національних проектах, менеджмент та реалізація в десятках проектів маркетингових досліджень для бізнес-практики, менеджер компанії, академічний викладач управлінських дисциплін, консультант для підприємств. Автор кількох сотень національних та міжнародних статей на тему управління бізнесом, в тому числі кластерами, автор кількох монографій на тему кластерів. Рецензент наукових статей і книг, академічний дослідник кластерів, член наукових організацій (TNOIK, комісій Польської академії наук). Член наукових рад міжнародних конференцій та національних і міжнародних журналів з менеджменту. Промоутер докторських ступенів у польських та закордонних університетах.

dr hab. prof. UW Elwira Gross-Gołacka

dr hab. prof. UW Elwira Gross-Gołacka

dr hab. prof. UW Elwira Gross-Gołacka

profesor Uniwersytetu Warszawskiego na Wydziale Zarządzania, członek zarządu Fundacji UW. Ekspertka w zakresie polityki rynku pracy, zarządzania jakością i zarządzania różnorodnością w organizacji.

Posiada ponad 15 -letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych w instytucjach publicznych. Pełniła funkcję Dyrektora Generalnego Ministerstwa Gospodarki, Dyrektora Instytutu Badawczego „Orgmasz” oraz Dyrektora Departamentu Analiz Ekonomicznych i Prognoz w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej. Była również Dyrektorem Departamentu Eksportu w Polskiej Agencji Handlu i Inwestycji oraz współpracowała z United Nations Development Program (UNDP).
Jest absolwentką Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, gdzie ukończyła studia na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Centrum Studiów Europejskich im. Jeana Monneta oraz Wydział Prawa i Administracji.
Autorka ponad 110 publikacji naukowych, w tym pierwszej w Polsce książki poświęconej zarządzaniu różnorodnością w organizacji. Aktywna członkini komitetów naukowych, rad programowych i rad nadzorczych. Zajmuje się realizacją krajowych i międzynarodowych projektów badawczych dotyczących rynku pracy i zarządzania. Prowadzi zajęcia na studiach stacjonarnych, międzynarodowych, doktoranckich, MBA i podyplomowych. Prowadzi szkolenia oraz warsztaty z zakresu zarządzania różnorodnością. Uczestniczyła w stażach naukowych m.in. w Niemczech, na Malcie.

д-р габ. інж. Тереза Купчик, проф. AH

д-р габ. інж. Тереза Купчик, проф. AH

д-р габ. інж. Тереза Купчик, проф. AH

Науково-педагогічний працівник, зарахована до показника N у дисципліні «Науки про управління та якість» (ORCID: 0000-0003-0361-2128). Має габілітацію в галузі економічних наук за дисципліною «Науки про управління». Випускниця Вроцлавської політехніки, факультету інформатики та управління, а також Економічної академії імені Оскара Ланге у Вроцлаві, факультету управління та інформатики (Executive MBA). У 2010 році завершила Washington Professional Development Program, а у 2012 році — School of Professional & Extended Studies в American University у Вашингтоні (США). Має сертифікат PRINCE2® Foundation (номер сертифіката 02842973-01-RP4K). Є багаторічною практикинею у сфері управління підприємствами на найвищих керівних посадах, управління освітою та управління проєктами. Обіймала посади Голови Ради наукової дисципліни «Науки про управління та якість», проректора з науково-дослідної роботи, заступника декана з наукової дисципліни «Науки про управління та якість», директора підрозділів, що займаються організацією післядипломної освіти, а також керівника багатьох проєктів. Проводить міжнародні наукові дослідження. Є викладачем закладу вищої освіти та проводить заняття, зокрема з управління, у тому числі з управління людськими ресурсами, управління проєктами, управління компетенціями, управління віртуальною організацією, стратегічного HRM, лідерства, Індустрії 4.0 і 5.0, сталого розвитку та соціальної відповідальності бізнесу, інновацій у бізнесі, ринку праці, професійного консультування та планування кар’єри. Є науковим керівником і рецензентом докторських дисертацій у польських та закордонних закладах вищої освіти.

Zasady rekrutacji

1

Wypełnij kwestionariusz online

Kwestionariusz znajdziesz na stronie: https://rekrutacja.humanitas.edu.pl/

2

Skompletuj dokumenty

Do wypełnionego kwestionariusza dołącz:

3

Dokonaj opłaty postępowania kwalifikacyjnego

Opłata postępowania kwalifikacyjnego wynosi 270 zł.
Wpłać ją na numer konta: ING Bank Śląski S.A. II Oddział w Sosnowcu 24 1050 1360 1000 0008 0337 9932
Tytuł płatności: Imię, nazwisko, adres, seminarium doktorskie.

Więcej informacji znajdziesz poniżej w bloku Opłaty.

4

Złóż dokumenty

Komplet dokumentów możesz: 

  • złożyć osobiście w Biurze Centrum Awansów Naukowych – pokój 104 (I piętro),  
  • wysłać pocztą na adres: Akademia Humanitas ul. Kilińskiego 43, 41-200 Sosnowiec (z dopiskiem: Centrum Awansów Naukowych), 
  • przesłać zeskanowane dokumenty e-mailem na adres: seminariumdoktorskie@humanitas.edu.pl 
5

Rozmowa kwalifikacyjna

Po weryfikacji Twoich dokumentów zaprosimy Cię na rozmowę kwalifikacyjną, podczas której sprawdzimy, czy spełniasz wymagania formalne oraz czy masz predyspozycje i kompetencje do prowadzenia pracy naukowej. O terminie rozmowy zostaniesz powiadomiony telefonicznie lub drogą elektroniczną

6

Witaj na eksternistycznym trybie przygotowania rozprawy doktorskiej

Etap rekrutacji został ukończony pozytywnie, zatem otrzymasz od nas harmonogram opłat, umowę o świadczeniu usług edukacyjnych. W tym momencie dokonujesz opłaty wpisowego w wysokości 400zł na konto wskazane w sekcji Opłaty.

Opłaty

Proponujemy jasne i stałe czesne bez ukrytych kosztów. Zapewniamy brak dodatkowych opłat za materiały czy egzaminy i możliwość płatności w ratach bez zwiększenia ceny. Dostosujemy harmonogram płatności do Twoich potrzeb, aby edukacja była dla Ciebie jak najbardziej dostępna. 

Przed podpisaniem Umowy o świadczenie usług edukacyjnych obowiązuje wniesienie dwóch opłat w następujących terminach:

  • Opłata postępowania kwalifikacyjnego w wysokości 270,00 zł – należy ją uiścić na etapie składania dokumentów,
  • Opłata wpisowa w wysokości 400,00 zł – płatna po zakwalifikowaniu na eksternistyczny tryb przygotowania rozprawy doktorskiej

Numer konta: ING Bank Śląski S.A. II Oddział w Sosnowcu 24 1050 1360 1000 0008 0337 9932
Tytuł: Imię, nazwisko, adres, seminarium doktorskie

Opłata za uczestnictwo w eksternistycznym trybie przygotowania rozprawy doktorskiej w roku akademickim 2025/2026 wynosi: 

1a) 2.950,00 zł za każdy semestr od 1 do 4, w czasie których odbywa się cykl wykładów z przedmiotów mających na celu kształcenie zmierzające do uzyskania efektów uczenia się dla kwalifikacji na poziomie 8 PRK oraz seminarium doktorskie,
1b) 2.400,00 zł za każdy semestr od 1 do 4, w czasie których odbywa się cykl wykładów z przedmiotów mających na celu kształcenie zmierzające do uzyskania efektów uczenia się dla kwalifikacji na poziomie 8 PRK oraz seminarium doktorskie jeżeli Słuchaczem eksternistycznego trybu przygotowania rozprawy doktorskiej jest Absolwent AH;
2a) 2.000,00 zł za każdy kolejny semestr począwszy od 5, w czasie których odbywa się seminarium doktorskie,
2b) 1.800,00 zł za każdy kolejny semestr począwszy od 5, w czasie których odbywa się seminarium doktorskie, jeżeli Słuchaczem eksternistycznego trybu przygotowania rozprawy doktorskiej jest Absolwent AH. 

Zarządzenie  Kanclerza AH w sprawie wysokości opłat z tytułu uczestnictwa  w eksternistycznym trybie przygotowania rozprawy doktorskiej   

 

270 zł

Opłata postępowania kwalifikacyjnego

400 zł

Opłata wpisowa
Semestry
Opłata
Opłata dla studentów/absolwentów AH
1-4, w czasie których odbywa się cykl wykładów z przedmiotów mających na celu kształcenie zmierzające do uzyskania efektów uczenia się dla kwalifikacji na poziomie 8 PRK oraz seminarium doktorskie
2 950 zł za semestr
2 400 zł za semestr
5+, w czasie których odbywa się seminarium doktorskie
2 000 zł za semestr
1 800 zł za semestr

Skontaktuj się z nami

Agnieszka Pilnicka
Kierownik Biura Centrum Awansów Naukowych
tel: +48 532 774 314
e-mail: seminariumdoktorskie@humanitas.edu.pl

Czekamy na Ciebie w Centrum Awansów Naukowych:
Poniedziałek: Nieczynne
Wtorek- Piątek: 8.30-16.00
Sobota –10.00-14.00 dyżur telefoniczny
Niedziela: Nieczynne

Masz pytania lub potrzebujesz wsparcia?
Skontaktuj się z nami – jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc!

Checkboxes

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Czy muszę być absolwentem zarządzania, aby uczestniczyć w eksternistycznym trybie przygotowania rozprawy doktorskiej?
Nie, eksternistyczny tryb przygotowania rozprawy doktorskiej w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości jest dostępny dla absolwentów dowolnych kierunków studiów magisterskich. Jeśli nie masz ukończonych studiów na kierunku Zarządzanie, będziesz musiał_a zaliczyć różnice programowe z podstawowych przedmiotów z zarządzania.
Czy opłata kwalifikacyjna zostanie mi zwrócona w razie rezygnacji z rekrutacji?
Nie, opłata kwalifikacyjna nie podlega zwrotowi.
Jak długo trwa eksternistyczny tryb przygotowania rozprawy doktorskiej?
Minimalnie trwa 2 lata (4 semestry), z możliwością przedłużenia seminarium doktorskiego w zależności od potrzeb.
Czy mogę łączyć eksternistyczny tryb przygotowania rozprawy doktorskiej z pracą zawodową?
Tak, program jest elastyczny i dostosowany do osób pracujących.
Jakie są możliwości finansowania eksternistycznego trybu przygotowania rozprawy doktorskiej ?
Istnieje możliwość rozłożenia opłat na raty. Szczegółowe informacje dostępne są w Centrum Awansów Naukowych.