Motywowanie i angażowanie do wdrażania rozwiązań cyfrowych
Poziom
Kursy i szkolenia
Czas
13-14.12.2025 r.; godz. 9:00-16:30
Język
Polski
Tryb
Stacjonarny
Lokalizacja
Sosnowiec
Prowadzący:
Małgorzata Makieła
Harmonogram
Szkolenie dwudniowe.
W czasie szkolenia do dyspozycji będzie serwis kawowy, a także podamy obiad wszystkim uczestnikom szkolenia.
Data
Godzina
Miejsce
13.12.2025 r.
09:00-16:30
Akademia Humanitas w Sosnowcu
14.12.2025 r.
09:00-16:30
Akademia Humanitas w Sosnowcu
Ramowy program
- Czym jest motywacja w erze cyfrowej?
- Psychologiczne aspekty oporu wobec zmian.
- Komunikacja i argumentacja wspierająca wdrażanie zmian.
- Psychologia wpływu w kontekście technologii.
- Jak angażować zespół do wdrażania zmian cyfrowych (z wykorzystaniem gry Motywatory™).
- Plan działania i wdrożenie.
- Czym jest motywacja w erze cyfrowej?
- Psychologiczne aspekty oporu wobec zmian.
- Komunikacja i argumentacja wspierająca wdrażanie zmian.
- Psychologia wpływu w kontekście technologii.
- Jak angażować zespół do wdrażania zmian cyfrowych (z wykorzystaniem gry Motywatory™).
- Plan działania i wdrożenie.
Efekty uczenia się
1
WIEDZA
Po szkoleniu:
- znasz kluczowe mechanizmy motywacji, wywierania wpływu i budowania zaangażowania w kontekście cyfrowym,
- rozumiesz psychologiczne uwarunkowania oporu wobec zmian oraz znaczenie komunikacji, informacji zwrotnej i perswazji w procesie ich przezwyciężania,
- znasz zasady skutecznego argumentowania i udzielania konstruktywnego feedbacku w relacjach zawodowych.
2
UMIEJĘTNOŚCI
Po szkoleniu:
- potrafisz stosować praktyczne techniki motywowania, angażowania i komunikacji wspierającej wdrażanie rozwiązań cyfrowych,
- umiesz rozpoznawać i adekwatnie reagować na różne postawy wobec zmian technologicznych, wykorzystując argumentację i perswazję do budowania zrozumienia,
- potrafisz udzielać i przyjmować konstruktywny feedback oraz jasno wyrażać swoje myśli w sposób wspierający współpracę w zespole.
3
POSTAWA
Po szkoleniu:
- jesteś gotów inicjować i wspierać procesy cyfrowej transformacji z poszanowaniem potrzeb, emocji i motywacji członków zespołu,
- wykazujesz postawę otwartości, współpracy i odpowiedzialności za wspólne cele, potrafi tworzyć klimat dialogu i wzajemnego zaufania,
- potrafisz budować relacje oparte na komunikacji, która wzmacnia motywację, zaangażowanie i gotowość do przyjmowania zmian.