Dyrektor Liderem – tutoring jako droga do rozwoju szkoły
Konferencja Dyrektor Liderem – Tutoring jako droga do rozwoju szkoły
Dyrektor szkoły w roli tutora, nauczyciel jako mentor, a szkoła jako przestrzeń prawdziwych więzi – to wizja, która może całkowicie zmienić sposób, w jaki myślimy o edukacji. I właśnie o takich wyzwaniach i możliwościach rozmawialiśmy podczas XII Konferencji Dyrektor Liderem, która miała miejsce 23 października 2025 r. w Akademii Humanitas. Do dyskusji zaprosiliśmy liderów oświaty, nauczycieli, edukatorów, a także studentów i przyszłych pedagogów.
Tegoroczne spotkanie odbyło się pod hasłem: Tutoring jako droga do rozwoju szkoły. To temat niezwykle aktualny – bo tutoring nie tylko wspiera uczniów, ale też pozwala nauczycielom i dyrektorom rozwijać kompetencje przywódcze, komunikacyjne i wychowawcze.
Relacja z konferencji: XII edycja Dyrektor Liderem
Cykl spotkań Dyrektor Liderem, organizowany przez Akademię Humanitas od 2015 roku, stał się jedną z najważniejszych przestrzeni dyskusji o edukacji w woj. śląskim. Co roku gromadzi setki osób i niezmiennie udowadnia, że edukacja potrzebuje liderów gotowych na zmiany.
Program
Na uczestników czeka intensywny dzień pełen wiedzy, praktyki i inspirujących spotkań. Zobacz, jak będzie wyglądała XII Konferencja Dyrektor Liderem
Na uczestników czeka intensywny dzień pełen wiedzy, praktyki i inspirujących spotkań. Zobacz, jak będzie wyglądała XII Konferencja Dyrektor Liderem
Rejestracja
Dołącz do nas 23 października 2025 r. i przekonaj się, jak tutoring może otworzyć nowe możliwości dla Ciebie i Twojej szkoły.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, jednak wymagana jest rejestracja. Liczba miejsc ograniczona!
Formularz rejestracyjny
Dołącz do nas 23 października 2025 r. i przekonaj się, jak tutoring może otworzyć nowe możliwości dla Ciebie i Twojej szkoły.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, jednak wymagana jest rejestracja. Liczba miejsc ograniczona!
Wystąpienia eksperckie
Damian Kupczyk – Od dyrektora do tutora: budowanie spersonalizowanego wsparcia w szkole.
Martyna Jarząb – Jak dbać o własną odporność psychiczną, będąc dorosłym wspierającym dzieci i młodzież?
Joanna Gardynik – Jak tutoring może wspierać dorosłych w szkole?
Damian Kupczyk – Od dyrektora do tutora: budowanie spersonalizowanego wsparcia w szkole.
Martyna Jarząb – Jak dbać o własną odporność psychiczną, będąc dorosłym wspierającym dzieci i młodzież?
Joanna Gardynik – Jak tutoring może wspierać dorosłych w szkole?
Warsztaty
Wszystkie warsztaty przeznaczone są dla zarejestrowanych uczestników, którzy zgłosili chęć udziału w warsztacie w formularzu rejestracyjnym. Warsztaty odbywają się równolegle, można zapisać się wyłącznie na jeden warsztat.
Warsztat 1 – Jak tutoring wspiera sprawczość i poczucie skuteczności u dzieci i młodzieży? | Bartłomiej Marszałek
Warsztat 2 – Jak tutoring wspiera pracę wychowawczą i autentyczny kontakt z młodymi ludźmi? | Monika Szczepanik
Warsztat 3 – Jak tutoring wspiera budowanie samoświadomości u dzieci i młodzieży? | Małgorzata Zielińska
Warsztat 4 – Jak wygląda tutoring w Liceum Miejsce? Jak zaprojektować i wdrożyć tutoring w szkole? | Joanna Gardynik
Warsztat 5 – Narzędzia tutoringu– których możesz użyć na lekcji. | Anna Żymełka
Warsztat 6 – Czego (poza wiedzą) nauczył mnie tutoring na Oxfordzie? | Marcin Szala
Wszystkie warsztaty przeznaczone są dla zarejestrowanych uczestników, którzy zgłosili chęć udziału w warsztacie w formularzu rejestracyjnym. Warsztaty odbywają się równolegle, można zapisać się wyłącznie na jeden warsztat.
Warsztat 1 – Jak tutoring wspiera sprawczość i poczucie skuteczności u dzieci i młodzieży? | Bartłomiej Marszałek
Warsztat 2 – Jak tutoring wspiera pracę wychowawczą i autentyczny kontakt z młodymi ludźmi? | Monika Szczepanik
Warsztat 3 – Jak tutoring wspiera budowanie samoświadomości u dzieci i młodzieży? | Małgorzata Zielińska
Warsztat 4 – Jak wygląda tutoring w Liceum Miejsce? Jak zaprojektować i wdrożyć tutoring w szkole? | Joanna Gardynik
Warsztat 5 – Narzędzia tutoringu– których możesz użyć na lekcji. | Anna Żymełka
Warsztat 6 – Czego (poza wiedzą) nauczył mnie tutoring na Oxfordzie? | Marcin Szala
Prelegenci
Damian Kupczyk
Martyna Jarząb
Joanna Gardynik
Bartłomiej Marszałek
Monika Szczepanik
Małgorzata Zielińska
Kontakt
Biuro Konferencji Dyrektor Liderem
Akademia Humanitas
ul. Kilińskiego 43
41-200 Sosnowiec
tel.: 32 363 12 03
e-mail: dyrektorliderem@humanitas.edu.pl
Katarzyna Łopacińska-Wuzik
Koordynator ds. współpracy z otoczeniem
e-mail: katarzyna.lopacinska@humanitas.edu.pl
tel. 660 467 640

















