Oferujemy studia I, II stopnia oraz jednolite magisterskie. Posiadamy bogatą ofertę studiów podyplomowych dla nauczycieli, prawników, specjalistów administracji oraz managerów. U nas możesz zamówić szkolenie „szyte na miarę”.
Wybierz studia spośród 11 kierunków i niemal 30 specjalności w formule standardowej, „krótsze studia” lub „Dwa dyplomy – jednoCzesne”. Oferujemy studia zarówno dzienne jak i zaoczne.
Zjawisko handlu ludźmi oraz bezpieczeństwo osób podejmujących pracę na terenie Holandii były głównymi tematami Międzynarodowej Konferencji Naukowej pn. "Twoje Bezpieczeństwo-Nasza Sprawa. Praca w Holandii". Wydarzenie organizowane przez Komendę Miejską Policji w Sosnowcu, Urząd Miejski w Sosnowcu oraz Wyższą Szkołę Humanitas odbyło się dnia 14 września br. w Auli Uczelni.
- Cieszy mnie, że możemy być partnerem tej konferencji, ponieważ środowiska edukacyjne powinny bardzo aktywnie włączać się w walkę ze zjawiskiem handlu ludźmi. Chciałem zadeklarować w imieniu władz Wyższej Szkoły Humanitas, że jesteśmy do Państwa pełnej dyspozycji w wymiarze eksperckim, merytorycznym oraz organizacyjnym – podkreślał dr hab. Michał Kaczmarczyk, prof. WSH, Rektor Uczelni.
Wykłady dla uczestników wygłosiły przedstawicielki policji holenderskiej: Irena de Ruig, funkcjonariusz Biura Współpracy Międzynarodowej Policji z garnizonu Oost Nederland oraz Dorota Dines reprezentująca garnizon Haaglanden. Zagranicznej delegacji towarzyszyła podkom. Katarzyna Świątek z Wydziału Prewencji Komendy Głównej Policji.
W wydarzeniu udział wzięło blisko 200 osób, w tym m.in. funkcjonariusze policji, kadra naukowa Wyższej Szkoły Humanitas, pracownicy i podopieczni Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sosnowcu, pracownicy i interesanci Powiatowego Urzędu Pracy w Sosnowcu, przedstawiciele placówek oświatowych oraz uczniowie szkół ponadgimnazjalnych.
Tworzymy przestrzeń dla rozwoju i wymiany poglądów. Konferencje naukowe i popularnonaukowe, wykłady, warsztaty, seminaria – w Akademii Humanitas organizowane są wydarzenia, będące odpowiedzią na potrzeby nie tylko środowiska naukowego, naszych studentów ale również mieszkańców regionu.
Zjawisko handlu ludźmi oraz bezpieczeństwo osób podejmujących pracę na terenie Holandii były głównymi tematami Międzynarodowej Konferencji Naukowej pn. "Twoje Bezpieczeństwo-Nasza Sprawa. Praca w Holandii". Wydarzenie organizowane przez Komendę Miejską Policji w Sosnowcu, Urząd Miejski w Sosnowcu oraz Wyższą Szkołę Humanitas odbyło się dnia 14 września br. w Auli Uczelni.
- Cieszy mnie, że możemy być partnerem tej konferencji, ponieważ środowiska edukacyjne powinny bardzo aktywnie włączać się w walkę ze zjawiskiem handlu ludźmi. Chciałem zadeklarować w imieniu władz Wyższej Szkoły Humanitas, że jesteśmy do Państwa pełnej dyspozycji w wymiarze eksperckim, merytorycznym oraz organizacyjnym – podkreślał dr hab. Michał Kaczmarczyk, prof. WSH, Rektor Uczelni.
Wykłady dla uczestników wygłosiły przedstawicielki policji holenderskiej: Irena de Ruig, funkcjonariusz Biura Współpracy Międzynarodowej Policji z garnizonu Oost Nederland oraz Dorota Dines reprezentująca garnizon Haaglanden. Zagranicznej delegacji towarzyszyła podkom. Katarzyna Świątek z Wydziału Prewencji Komendy Głównej Policji.
W wydarzeniu udział wzięło blisko 200 osób, w tym m.in. funkcjonariusze policji, kadra naukowa Wyższej Szkoły Humanitas, pracownicy i podopieczni Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sosnowcu, pracownicy i interesanci Powiatowego Urzędu Pracy w Sosnowcu, przedstawiciele placówek oświatowych oraz uczniowie szkół ponadgimnazjalnych.
Akademia Humanitas to nie tylko działalność dydaktyczna i naukowa. Współpracujemy z otoczeniem, jednostkami samorządowymi, sektorem prywatnym i szkołami. Realizujemy wiele projektów unijnych oraz tworzymy rozwiązania dla biznesu i szkół.
12 Uniwersytetów Dziecięcych w całym województwie oraz Uniwersytet Trzeciego Wieku Akademii Humanitas to prężnie działające organizacje skupiające tysiące małych żaków i seniorów.
CHCESZ PODNIEŚĆ EFEKTYWNOŚĆ DZIAŁAŃ PRACOWNIKÓW TWOJEJ FIRMY?
CHCESZ ZORGANIZOWAĆ KONFERENCJĘ, WYNAJĄĆ SALĘ SZKOLENIOWĄ LUB KONFERENCYJNĄ,
A MOŻE ZAREJESTROWAĆ FIRMĘ LUB ZORGANIZOWAĆ BIURO?
Proponujemy możliwość indywidualnego zlecenia nam realizacji usług rozwojowych dla pracowników Państwa firmy, jak również usługi promujące Państwa działalność, kompleksowe usługi konferencyjne, czy też wynajem sal konferencyjnych, szkoleniowych, warsztatowych, komputerowych, powierzchni biurowych, wystawienniczych itp.