Przejdź do treści
Uwaga! została włączona wersja kontrastowa
Człowiek  To się liczy

Znajdź studia dla siebie

Trwa wyszukiwanie kierunków...

Rekrutacja online

Oferujemy studia I, II stopnia oraz jednolite magisterskie. Posiadamy bogatą ofertę studiów podyplomowych dla nauczycieli, prawników, specjalistów administracji oraz managerów. U nas możesz zamówić szkolenie „szyte na miarę”.

Kierunki studiów

Wybierz studia spośród 11 kierunków i niemal 30 specjalności w formule standardowej, „krótsze studia” lub „Dwa dyplomy – jednoCzesne”. Oferujemy studia zarówno dzienne jak i zaoczne.

Aktualności

12/06/2019

V Kongres Praktyków Biznesu zakończony sukcesem!

Za nami kolejna, piąta już edycja Kongresu Praktyków Biznesu. 12 czerwca  2019 r., w murach Wyższej Szkoły Humanitas, z setkami pasjonatów psychologii, biznesu i nowych mediów, spotkali się wybitni i znani w całej Polsce eksperci. Cieszymy się, że po raz piąty Sosnowiec stał się stolicą praktycznego biznesu.

Budowanie i zarządzanie zespołem, przywództwo i liderstwo, motywacja i rozwiązywanie konfliktów oraz wyróżnienie się w pełnej konkurencji i coraz bardziej wymagającej przestrzeni social media – były tematami wiodącymi tegorocznej, V jubileuszowej edycji Kongresu Praktyków Biznesu. Wśród prelegentów: Jacek Santorski, Maciej Budzich, Jakub Biel, dr Krystian Dudek, Konrad Wilk, dr Joanna Tokar, Angelika Chimkowska oraz Tomasz Palak i Agata Majewska.

V Kongres Prakyków Biznesu uświetniło również wystąpienie wybitnego człowieka nauki - prof. Štefana Kassay'a pt. ,,Wspólna Europejska Platforma Produkcyjna''. Prof. Štefan Kassay to ceniony w świecie ekspert w dziedzinie inżynierii zarządzania, skupiający się na teorii i jej praktycznym zastosowaniu w przedsiębiorstwach produkcyjnych. Odznaczony m.in. orderem Krzyż Pribiny II klasy, przyznanym przez prezydenta Republiki Słowackiej za znaczący wkład w rozwój gospodarki słowackiej. Autor wydanej w języku polskim pentalogii ,,Przedzsiębiorczość i Przedsiębiorstwo''. Prezes Rady Nadzorczej I.D.C. Holding S.A. - przedsiębiorstwa, które zostało Partenerem tegorocznej edycji Kongresu.

Prof. Štefan Kassay został uhonorowany Wyróżnieniem Specjalnym HumanitAs Biznesu za wybitne osiągnięcia dla nauki i biznesu. Dzięki uprzejmości Pana Profesora uczestnicy V Kongresu Praktyków Biznesu otrzymali bezpłatny dostęp do elektronicznej biblioteki z wybitnymi książkami prof. Štefana Kassay'a.

W trakcie V Kongresu zostały uroczyście podpisane porozumienia o współpracy pomiędzy Wyższą Szkołą Humanitas a Zakładem Ubezpieczeń Społecznych a także pomiędzy WSH a Towarzystwem Naukowym Prakseologii reprezentowanym przez prezesa prof. ndzw. dr. hab. Piotra Masiukiewicza.

Współorganizatorami wydarzenia byli Urząd Miasta w Sosnowcu oraz Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu – tradycyjnie organizujący towarzyszące Kongresowi Praktyków Biznesu Targi Pracy.

Tradycja zapraszania przedsiębiorców i osób aktywnych na rynku pracy do Humanitas ma już 5 lat, a dotychczasowe edycje Kongresu Praktyków Biznesu zgromadziły blisko 1,5 tys. osób. To otwarte i bezpłatne wydarzenie wpisuje się w cele sosnowieckiej uczelni, która stawia na praktyczny wymiar kształcenia: Kształcąc studentów, od lat stawiamy przede wszystkim na umiejętności praktyczne i użytkową wiedzę, którą łatwo można wykorzystać na rynku pracy. Absolwenci WSH to ludzie kreatywni, liderzy, będący motorami nowych pomysłów. Udało nam się znaleźć równowagę między edukacją teoretyczną a praktyczną. I dlatego odnosimy sukcesy, kształcąc najlepszych specjalistów, przygotowanych do tego, aby radzić sobie we współczesnej, opartej na wiedzy, gospodarce. W realizacji tego zadania wydatnie pomagają nam przedsiębiorcy, którzy prowadzą u nas zajęcia na wielu kierunkach. To z myślą o nich organizujemy Kongres Praktyków Biznesu. Uważamy, że spotkania ludzi nauki i gospodarki przynoszą same korzyści. Pozyskujemy w ten sposób nowych wykładowców reprezentujących środowiska biznesowe, ale także dzielimy się z przedsiębiorcami wiedzą i doświadczeniami naukowymi. Uczymy się od siebie nawzajem, poznajemy wzajemne potrzeby i kompetencje. Kongres jeszcze bardziej otwiera uczelnię na świat gospodarki i odwrotnie – mówi  dr hab. Michał Kaczmarczyk, prof. WSH - rektor Wyższej Szkoły Humanitas.   

W ostatniej dekadzie obserwujemy w części polskich firm, oraz środowisku startupów nastawienie na nowe modele biznesowe i nowe paradygmaty prowadzenia firm, podczas gdy w tym samym czasie wiele firm, i to w różnej skali, zachowuje „status quo”. Często wynika to z braku dostatecznego rozeznania w tym, jakie kompetencje biznesowe, zarządcze i przywódcze budują przewagi strategiczne w czasach złożoności i nieprzewidywalności społecznej i biznesowej. Warto o tym rozmawiać i dzielić się dobrymi praktykami, które mogą inspirować innych – mówi Jacek Santorski, psycholog i psychoterapeta pracujący z biznesem, jeden z głównych prelegentów V Kongresu Praktyków Biznesu.

- V edycja Kongresu Praktyków Biznesu to mały jubileusz tego projektu - dlatego cieszy nas wyjątkowa obsada prelegencka tegorocznej edycji. Właśnie dzięki obecności najlepszych ekspertów w skali kraju oraz zaangażowaniu naszych Partnerów - Urzędu Miasta Sosnowiec, Powiatowego Urzędu Pracy w Sosnowcu oraz I.D.C. Holding SA możemy realizować Kongres, który stał się marką samą w sobie i wyczekiwanym wydarzeniem w kalendarzu imprez dedykowanych biznesowi w województwie śląskim. Pozytywne opinie uczestników z całego województwa utwierdzają nas w przekonaniu, że Wyższa Szkoła Humanitas doskonale odpowiada na potrzeby zarówno pracodawców i przedsiębiorców, jak i uczestników rynku pracy, chcących wyróżnić się na rynku i odnieść sukces - podsumował dr Krystian Dudek, dyrektor programowy Kongresu Praktyków Biznesu, Pełnomocnik Kanclerza WSH ds. Public Relations.

Tradycją już stało się, że podczas Kongresu wręczane są nagrody HumanitAS Biznesu. W tym roku, nagrody dedykowane były tym przedsiębiorstwom, które swoją działalnością wyróżniają się pod kątem: społecznej odpowiedzialności biznesu – CSR, innowacji oraz tradycji.

Wyróżnienie Specjalne otrzymaili:

- Prof. Štefan Kassay

- Jacek Santorski

Kategoria  CSR:

Nagroda: Wake Zone Stawiki
Wyróżnienia: ArcelorMittal Poland, Bitron Poland Sp. z o.o., Whitebox

Kategoria Innowacje:

Nagroda: Ziaja Ltd Zakład Produkcji Leków Sp. z. o. o.
Wyróżnienie: Wasko S.A.

Kategoria Tradycja:

Nagroda: Kontakt-Simon S.A.
Wyróżnienie: Magiel Kulinarny

Jacek Santorski - jeden z najbardziej znanych psychologów biznesu w Polsce opowiedział o wyzwaniach polskich liderów i jak się z nimi zmierzyć. Mówił o przywództwie i liderstwie na miarę naszych czasów. Doradzał, by z każdego spotkania szkoleniowego wyciągać wnioski i na ich podstawie realizować choćby mikrokorekty w naszym działaniu. Ciekawym rozwiązaniem, zasugerowanym liderom była zasada 2 minut- zgodnie z którą każdy pracownik ma prawo do 2 minut rozmowy z szefem, na temat swoich spostrzeżeń dotyczących funkcjonowania firmy.

Maciej Budzich - ceniony blogger, pasjonat i komentator nowych mediów - rozszerzył warsztat narzędzi marketingowych i pokazał m.in jak powinna wyglądać współpraca z influencerami. Wśród wielu przykładów, które podał znaleźć można było sposoby na niesztampowe kampanie promocyjne, generujące duże zasięgi. Sporo uwagi poświęcił też coraz popularniejszemu crowdfundingowi.

Jakub Biel - szef PR i komunikacji X-KOM, ekspert social media podzielił się sposobem efektownej i efektywnej promocji małych firm w Internecie - lepszej niż w telewizji. Opowiedział o nietypowych i niskokosztowych działanich promocyjnych różnych marek - m.in. X-KOM; np. o akcji wystrzelenia w stratosferę komputera, która w internecie wygenorowała publikacji o wartości ponad 2 mln. zł.

dr Krystian Dudek - Autorytet marketingu politycznego i guru Public Relations przedstawił wykład pt. ,,Co nas kręci? - Czyli jak skutecznie motywować siebie i zespół''. Tym razem opowiedział o komunikacji w budowaniu zespołu i motywowaniu ludzi. Dobry zespół powinien składać się z osób o różnych cechach i potrzebach, by mógł się uzupełniać. A sama motywacja jest ścieśle połączona z komunikacją wewnętrzną w firmie, a co za tym idzie także z PR zewnętrznym. Każdy z nas powinien tez pamiętać, że w relacjach z ludzmi nie liczą się intencje tylko fakty. Zaprezentował też dane dotyczące najsilniej motywujących czynników oraz sposobie reagowania na motywatory przez kobiety i mężczyzn w różnym wieku.

Konrad Wilk - trener rozwoju i psycholog biznesu, autor innowacyjnych studiów podyplomowych na WSH - Akademia Świadomego Przywództwa zaprezentował skuteczne sposoby zarządzania konfliktem. Skupił się na specyfice funkcjonowania mózgu w sytuacji kryzysowej. Po swoim wykładzie K. Wilk przeprowadził warsztaty praktyczne dla zainteresowanych osób.

dr Joanna Tokar - dyrektor HR agencji reklamowej .bringMore advertising - zabrała uczestników na plac budowy zespołu. Opowiedziała jak istotna jest świadomość tego, że każdy zespół przechodzi różne etapy: formowania, ścierania, normowania i działania - co jest naturalnym cyklem tworzenia zespołu.

Tomasz Palak - doświadczony radca prawny pokazał jak wrzucić wyższy bieg w social media - zamiast wciskać hamulec prawny. W lekkiej formie przekazał jak można przyjaźnie połączyć aspekty prawne z odwagą w działaniach marketingowych. Jakie błędy można popełnić i jak wiele ansurdalnych sytuacji może wynikać z nieodpowiedniego podejścia do relacji prawo-marketing.

Angelika Chimkowska - ekspert LinkedIn - przedstawiła wykład o tym jak budować silną markę właśnie na jednym z największych portali społecznościowych - LinkedIn. Uczestnicy poznali potencjał tego medium spłecznościowego, różnice jakie dzielą go od Facebooka, sposoby wykorzystania w kontekście promocji swojej marki osobistej i firmy. Jak mogliśmy się przekonać, warto wykorzystywać to narzędzie.

Agata Majewska - przedstawicielka kancelarii prawnej Ślązak, Zapiór i Wspólnicy - opowiedziała o mobbingu, bullyingu i staffingu w pracy. Uczestnicy poznali różnice i cechy charakterstyczne każdego z tych zjawisk oraz ich osadzenie w prawie pracy. Co ciekawe dla wielu osób, niektóre z tych terminów były zupełnie nowe.

Dziękujemy współorganizatorom, tj. Urzędowi Miasta Sosnowiec oraz Powiatowemu Urzędowi Pracy w Sosnowcu, Partnerom tj. Regionalnej Izbie Gospodarczej w Katowicach, Izbie Rzemieślniczej oraz Małej i Średniej Przedsiębiorczości, I.D.C. POLONIA S.A., Wojewódzkiemu Urządowi Pracy w Katowicach i Ślązak, Zapiór i Wspólnicy Kancelarii Adwokatów i Radców Prawnych. Bez Państwa ten Kongres nie wyglądałby tak samo.

Dziękujemy za udział i mamy nadzieję na ponowne spotkanie z Państwem w przyszłym roku!

Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć z wydarzenia

Nadchodzące wydarzenia

Tworzymy przestrzeń dla rozwoju i wymiany poglądów. Konferencje naukowe i popularnonaukowe, wykłady, warsztaty, seminaria – w Akademii Humanitas organizowane są wydarzenia, będące odpowiedzią na potrzeby nie tylko środowiska naukowego, naszych studentów ale również mieszkańców regionu.

12/06/2019

V Kongres Praktyków Biznesu zakończony sukcesem!

Za nami kolejna, piąta już edycja Kongresu Praktyków Biznesu. 12 czerwca  2019 r., w murach Wyższej Szkoły Humanitas, z setkami pasjonatów psychologii, biznesu i nowych mediów, spotkali się wybitni i znani w całej Polsce eksperci. Cieszymy się, że po raz piąty Sosnowiec stał się stolicą praktycznego biznesu.

Budowanie i zarządzanie zespołem, przywództwo i liderstwo, motywacja i rozwiązywanie konfliktów oraz wyróżnienie się w pełnej konkurencji i coraz bardziej wymagającej przestrzeni social media – były tematami wiodącymi tegorocznej, V jubileuszowej edycji Kongresu Praktyków Biznesu. Wśród prelegentów: Jacek Santorski, Maciej Budzich, Jakub Biel, dr Krystian Dudek, Konrad Wilk, dr Joanna Tokar, Angelika Chimkowska oraz Tomasz Palak i Agata Majewska.

V Kongres Prakyków Biznesu uświetniło również wystąpienie wybitnego człowieka nauki - prof. Štefana Kassay'a pt. ,,Wspólna Europejska Platforma Produkcyjna''. Prof. Štefan Kassay to ceniony w świecie ekspert w dziedzinie inżynierii zarządzania, skupiający się na teorii i jej praktycznym zastosowaniu w przedsiębiorstwach produkcyjnych. Odznaczony m.in. orderem Krzyż Pribiny II klasy, przyznanym przez prezydenta Republiki Słowackiej za znaczący wkład w rozwój gospodarki słowackiej. Autor wydanej w języku polskim pentalogii ,,Przedzsiębiorczość i Przedsiębiorstwo''. Prezes Rady Nadzorczej I.D.C. Holding S.A. - przedsiębiorstwa, które zostało Partenerem tegorocznej edycji Kongresu.

Prof. Štefan Kassay został uhonorowany Wyróżnieniem Specjalnym HumanitAs Biznesu za wybitne osiągnięcia dla nauki i biznesu. Dzięki uprzejmości Pana Profesora uczestnicy V Kongresu Praktyków Biznesu otrzymali bezpłatny dostęp do elektronicznej biblioteki z wybitnymi książkami prof. Štefana Kassay'a.

W trakcie V Kongresu zostały uroczyście podpisane porozumienia o współpracy pomiędzy Wyższą Szkołą Humanitas a Zakładem Ubezpieczeń Społecznych a także pomiędzy WSH a Towarzystwem Naukowym Prakseologii reprezentowanym przez prezesa prof. ndzw. dr. hab. Piotra Masiukiewicza.

Współorganizatorami wydarzenia byli Urząd Miasta w Sosnowcu oraz Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu – tradycyjnie organizujący towarzyszące Kongresowi Praktyków Biznesu Targi Pracy.

Tradycja zapraszania przedsiębiorców i osób aktywnych na rynku pracy do Humanitas ma już 5 lat, a dotychczasowe edycje Kongresu Praktyków Biznesu zgromadziły blisko 1,5 tys. osób. To otwarte i bezpłatne wydarzenie wpisuje się w cele sosnowieckiej uczelni, która stawia na praktyczny wymiar kształcenia: Kształcąc studentów, od lat stawiamy przede wszystkim na umiejętności praktyczne i użytkową wiedzę, którą łatwo można wykorzystać na rynku pracy. Absolwenci WSH to ludzie kreatywni, liderzy, będący motorami nowych pomysłów. Udało nam się znaleźć równowagę między edukacją teoretyczną a praktyczną. I dlatego odnosimy sukcesy, kształcąc najlepszych specjalistów, przygotowanych do tego, aby radzić sobie we współczesnej, opartej na wiedzy, gospodarce. W realizacji tego zadania wydatnie pomagają nam przedsiębiorcy, którzy prowadzą u nas zajęcia na wielu kierunkach. To z myślą o nich organizujemy Kongres Praktyków Biznesu. Uważamy, że spotkania ludzi nauki i gospodarki przynoszą same korzyści. Pozyskujemy w ten sposób nowych wykładowców reprezentujących środowiska biznesowe, ale także dzielimy się z przedsiębiorcami wiedzą i doświadczeniami naukowymi. Uczymy się od siebie nawzajem, poznajemy wzajemne potrzeby i kompetencje. Kongres jeszcze bardziej otwiera uczelnię na świat gospodarki i odwrotnie – mówi  dr hab. Michał Kaczmarczyk, prof. WSH - rektor Wyższej Szkoły Humanitas.   

W ostatniej dekadzie obserwujemy w części polskich firm, oraz środowisku startupów nastawienie na nowe modele biznesowe i nowe paradygmaty prowadzenia firm, podczas gdy w tym samym czasie wiele firm, i to w różnej skali, zachowuje „status quo”. Często wynika to z braku dostatecznego rozeznania w tym, jakie kompetencje biznesowe, zarządcze i przywódcze budują przewagi strategiczne w czasach złożoności i nieprzewidywalności społecznej i biznesowej. Warto o tym rozmawiać i dzielić się dobrymi praktykami, które mogą inspirować innych – mówi Jacek Santorski, psycholog i psychoterapeta pracujący z biznesem, jeden z głównych prelegentów V Kongresu Praktyków Biznesu.

- V edycja Kongresu Praktyków Biznesu to mały jubileusz tego projektu - dlatego cieszy nas wyjątkowa obsada prelegencka tegorocznej edycji. Właśnie dzięki obecności najlepszych ekspertów w skali kraju oraz zaangażowaniu naszych Partnerów - Urzędu Miasta Sosnowiec, Powiatowego Urzędu Pracy w Sosnowcu oraz I.D.C. Holding SA możemy realizować Kongres, który stał się marką samą w sobie i wyczekiwanym wydarzeniem w kalendarzu imprez dedykowanych biznesowi w województwie śląskim. Pozytywne opinie uczestników z całego województwa utwierdzają nas w przekonaniu, że Wyższa Szkoła Humanitas doskonale odpowiada na potrzeby zarówno pracodawców i przedsiębiorców, jak i uczestników rynku pracy, chcących wyróżnić się na rynku i odnieść sukces - podsumował dr Krystian Dudek, dyrektor programowy Kongresu Praktyków Biznesu, Pełnomocnik Kanclerza WSH ds. Public Relations.

Tradycją już stało się, że podczas Kongresu wręczane są nagrody HumanitAS Biznesu. W tym roku, nagrody dedykowane były tym przedsiębiorstwom, które swoją działalnością wyróżniają się pod kątem: społecznej odpowiedzialności biznesu – CSR, innowacji oraz tradycji.

Wyróżnienie Specjalne otrzymaili:

- Prof. Štefan Kassay

- Jacek Santorski

Kategoria  CSR:

Nagroda: Wake Zone Stawiki
Wyróżnienia: ArcelorMittal Poland, Bitron Poland Sp. z o.o., Whitebox

Kategoria Innowacje:

Nagroda: Ziaja Ltd Zakład Produkcji Leków Sp. z. o. o.
Wyróżnienie: Wasko S.A.

Kategoria Tradycja:

Nagroda: Kontakt-Simon S.A.
Wyróżnienie: Magiel Kulinarny

Jacek Santorski - jeden z najbardziej znanych psychologów biznesu w Polsce opowiedział o wyzwaniach polskich liderów i jak się z nimi zmierzyć. Mówił o przywództwie i liderstwie na miarę naszych czasów. Doradzał, by z każdego spotkania szkoleniowego wyciągać wnioski i na ich podstawie realizować choćby mikrokorekty w naszym działaniu. Ciekawym rozwiązaniem, zasugerowanym liderom była zasada 2 minut- zgodnie z którą każdy pracownik ma prawo do 2 minut rozmowy z szefem, na temat swoich spostrzeżeń dotyczących funkcjonowania firmy.

Maciej Budzich - ceniony blogger, pasjonat i komentator nowych mediów - rozszerzył warsztat narzędzi marketingowych i pokazał m.in jak powinna wyglądać współpraca z influencerami. Wśród wielu przykładów, które podał znaleźć można było sposoby na niesztampowe kampanie promocyjne, generujące duże zasięgi. Sporo uwagi poświęcił też coraz popularniejszemu crowdfundingowi.

Jakub Biel - szef PR i komunikacji X-KOM, ekspert social media podzielił się sposobem efektownej i efektywnej promocji małych firm w Internecie - lepszej niż w telewizji. Opowiedział o nietypowych i niskokosztowych działanich promocyjnych różnych marek - m.in. X-KOM; np. o akcji wystrzelenia w stratosferę komputera, która w internecie wygenorowała publikacji o wartości ponad 2 mln. zł.

dr Krystian Dudek - Autorytet marketingu politycznego i guru Public Relations przedstawił wykład pt. ,,Co nas kręci? - Czyli jak skutecznie motywować siebie i zespół''. Tym razem opowiedział o komunikacji w budowaniu zespołu i motywowaniu ludzi. Dobry zespół powinien składać się z osób o różnych cechach i potrzebach, by mógł się uzupełniać. A sama motywacja jest ścieśle połączona z komunikacją wewnętrzną w firmie, a co za tym idzie także z PR zewnętrznym. Każdy z nas powinien tez pamiętać, że w relacjach z ludzmi nie liczą się intencje tylko fakty. Zaprezentował też dane dotyczące najsilniej motywujących czynników oraz sposobie reagowania na motywatory przez kobiety i mężczyzn w różnym wieku.

Konrad Wilk - trener rozwoju i psycholog biznesu, autor innowacyjnych studiów podyplomowych na WSH - Akademia Świadomego Przywództwa zaprezentował skuteczne sposoby zarządzania konfliktem. Skupił się na specyfice funkcjonowania mózgu w sytuacji kryzysowej. Po swoim wykładzie K. Wilk przeprowadził warsztaty praktyczne dla zainteresowanych osób.

dr Joanna Tokar - dyrektor HR agencji reklamowej .bringMore advertising - zabrała uczestników na plac budowy zespołu. Opowiedziała jak istotna jest świadomość tego, że każdy zespół przechodzi różne etapy: formowania, ścierania, normowania i działania - co jest naturalnym cyklem tworzenia zespołu.

Tomasz Palak - doświadczony radca prawny pokazał jak wrzucić wyższy bieg w social media - zamiast wciskać hamulec prawny. W lekkiej formie przekazał jak można przyjaźnie połączyć aspekty prawne z odwagą w działaniach marketingowych. Jakie błędy można popełnić i jak wiele ansurdalnych sytuacji może wynikać z nieodpowiedniego podejścia do relacji prawo-marketing.

Angelika Chimkowska - ekspert LinkedIn - przedstawiła wykład o tym jak budować silną markę właśnie na jednym z największych portali społecznościowych - LinkedIn. Uczestnicy poznali potencjał tego medium spłecznościowego, różnice jakie dzielą go od Facebooka, sposoby wykorzystania w kontekście promocji swojej marki osobistej i firmy. Jak mogliśmy się przekonać, warto wykorzystywać to narzędzie.

Agata Majewska - przedstawicielka kancelarii prawnej Ślązak, Zapiór i Wspólnicy - opowiedziała o mobbingu, bullyingu i staffingu w pracy. Uczestnicy poznali różnice i cechy charakterstyczne każdego z tych zjawisk oraz ich osadzenie w prawie pracy. Co ciekawe dla wielu osób, niektóre z tych terminów były zupełnie nowe.

Dziękujemy współorganizatorom, tj. Urzędowi Miasta Sosnowiec oraz Powiatowemu Urzędowi Pracy w Sosnowcu, Partnerom tj. Regionalnej Izbie Gospodarczej w Katowicach, Izbie Rzemieślniczej oraz Małej i Średniej Przedsiębiorczości, I.D.C. POLONIA S.A., Wojewódzkiemu Urządowi Pracy w Katowicach i Ślązak, Zapiór i Wspólnicy Kancelarii Adwokatów i Radców Prawnych. Bez Państwa ten Kongres nie wyglądałby tak samo.

Dziękujemy za udział i mamy nadzieję na ponowne spotkanie z Państwem w przyszłym roku!

Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć z wydarzenia

Nasza działalność

Akademia Humanitas to nie tylko działalność dydaktyczna i naukowa. Współpracujemy z otoczeniem, jednostkami samorządowymi, sektorem prywatnym i szkołami. Realizujemy wiele projektów unijnych oraz tworzymy rozwiązania dla biznesu i szkół.

Uniwersytet międzypokoleniowy

12 Uniwersytetów Dziecięcych w całym województwie oraz Uniwersytet Trzeciego Wieku Akademii Humanitas to prężnie działające organizacje skupiające tysiące małych żaków i seniorów.

Oferta dla firm

CHCESZ PODNIEŚĆ EFEKTYWNOŚĆ DZIAŁAŃ PRACOWNIKÓW TWOJEJ FIRMY?
CHCESZ ZORGANIZOWAĆ KONFERENCJĘ, WYNAJĄĆ SALĘ SZKOLENIOWĄ LUB KONFERENCYJNĄ,
A MOŻE ZAREJESTROWAĆ FIRMĘ LUB ZORGANIZOWAĆ BIURO?

Proponujemy możliwość indywidualnego zlecenia nam realizacji usług rozwojowych dla pracowników Państwa firmy, jak również usługi promujące Państwa działalność, kompleksowe usługi konferencyjne, czy też wynajem sal konferencyjnych, szkoleniowych, warsztatowych, komputerowych, powierzchni biurowych, wystawienniczych itp.